heeft er iemand soms een virtual styles van vista voor xp maar ik wil geen vista tranformation pack 6 niet meer hebben heb je soms iets anders en als je iets hebt zou je danook uitleggen goe je het moet doen aub
je zou me ermee kunnen helpen
28 mei 2007 17:51
sjz
De topic van Sander komt al meteen goed van pas.Ga even in zijn topic kijken. ;)
28 mei 2007 17:57
leviathan
Verder als thema's zul je niet komen zonder een transformation pack, met thema's kun je natuurlijk de skin van vista nabootsen, maar krijg je niet dat transparantie-effect. Een thema kun je makkelijk op internet vinden, en op deze site staan er ook een paar. Uxtheme.dll moet je patchen om ze te kunnen gebruiken, maar dat staat ook goed uitgelegd hoe dat werkt.
Daarnaast zou het wel zo fijn zijn om volgende keer interpunctie te gebruiken, wat duidelijkere zinnen te vormen en een betere titel uit te kiezen.
28 mei 2007 17:58
computerfreako
ik heb wel de home basic style als je die wilt reageer dan ff
ik vind die home basic style er redelijk uitzien
28 mei 2007 18:01
unknown
Zoals Sj al zij, in mijn topic staat de aero skin voor windowblinds.. alleen met dat krijg je het 'echte' aero effect, of een transformation pack, maar dat wil je niet.. als je windowblinds full niet hebt kan ik je wel even sturen.
ik heb dat al geprobeert me windowblinds maar het is mooi maar het pakt wel wat in
ik zou graag iets willen zonder windowblinds en zonder transformation pack