Ook al eens daar gekeken, is een enorm aantal logins, ook erg recente, en gezien de grote opkomst van breedbeeld zullen er dar vast toch ook wel breedbeeld bijzitten lijkt me?
Ander alternatief is misschien zelf er een maken ;)
29 mei 2007 17:31
felry
Hoe zet je het als logon scherm?
29 mei 2007 17:34
froggle
[quote=68270]
Kijk, aan dat antwoord heb ik wat. ;)
Bedankt voor de link, ik zal eens kijken.
Ik zou ook wel zelf er een willen maken, maar ik weet niet hoe. :$
Dit is TWEAKwindows.nl, dus het ljkt me niet zo gek als hij XP wil aanpassen om het mooier te maken. En vervormde afbeeldingen op logonscreen wil je dan niet hebben ;)
Als je een eigen logonscreen gaat maken, prop je er gewoon een breedbeeldachtegrond in, waardoor het in het 4:3 voorbeeld/preview in het programma wellicht vervormd zal uitzien, maar ik denk dat het dan juist w?l goed zal uitzien zodra het op de pc zelf wordt gebruikt in breedbeeld.
29 mei 2007 23:07
ali
Nou, een simpele programma, vind ik zelf, is LogonStudio.
Je kunt er andere standaard logonscreens in toevoegen, maar je kan er ook zelf mee wat maken.
Daarnaast kun je ook nog deze tutorial volgen: http://theonegreatx.com/?p=10
Het is een simpele tutorial, maar het kost best wel wat tijd. ( maar dan heb je ook je eigen keuze)
Voor de laatste tutorial moet je ook ResourceHacker downloaden, een programma om dll files uit elkaar te halen. Zo haal je met resourcehacker de dll files van windows logon uitelkaar en je zet in de dll andere afbeeldingen die je zelf hebt gemaakt. Dit was ff samenvatting van de bovenstaande tutorial
30 mei 2007 07:13
corvandegroppel
Ik bedoelde of hij een bepaalde vorm wilde hebben van een plant of bloem bijvoorbeeld.