Dat is overal ongeveer wel hetzelfde maar ik bedoel het niet om te zeggen dat je het niet snapt of je niet gedraagt maar ik dacht ik zeg het maar even;)
30 mei 2007 18:19
snipertrail
Wrm wil je eigenlyk alle updates unistalleren ?
30 mei 2007 18:21
leviathan
Het kan verschillende redenen hebben: ruimtegebrek, performanceverlies of je hebt bijvoorbeeld een update waar je vanaf wilt, maar weet niet welke het precies is.
30 mei 2007 18:26
Account verwijderd
ruimtegebrek en performanceverlies lijkt me sterk, want het zijn nu eenmaal kleine updates en vooral updates die je systeem alleen maar veiliger maken :O
Wel zou het kunnen dat hij bijvoorbeeld IE 7 of WMP 11 heeft geinstalleerd met update, maar dat vind ik dan niet een echte update en die kan je gewoon via software erwijderen hoor..
30 mei 2007 18:29
corvandegroppel
Maar Gerbenkwakkel wat is nou de echte reden waardoor je de updates wil verwijderen?
30 mei 2007 18:35
sjz
Een programma om ze voor je te uninstalleren, ken ik niet. Je kan ze wel handmatig verwijderen.
Start --> Configuratiescherm --> Software --> vink dit aan: "updates weergeven" --> uninstalleer alle updates die je zie staan.
30 mei 2007 19:18
gerbenkwakkel
Ik wil alle updates Unninstalleren omdat er zo veel updates op staan als je de updates wilt weergeven in software moet je wel 3 minuten wachten, en dan krijg je me een lijst het zijn er met gemak wel 1500, dus erg veel en daardoor is de PC ook erg traag.
Sorry voor deze keer dat ik niet heb gemeld dat ik al heb gezocht mijn excusses hiervoor, sorry Luccey;)
Maar ik denk dan altijd in mezelf, houd je mond man dat kan een mod ook wel zeggen dat ik moet googlen dus jij hoeft dat niet te doen.
Maar ik ben zelf ook ervaren met fora's hoor:P heb een 1 jaar geleden er zelf 1tje een half jaar beheert, en werk er nu nog mee en dan heb ik over phpBB;)
30 mei 2007 19:53
corvandegroppel
Ja ik begrijp wat je bedoelt met dat googlen:P
30 mei 2007 20:12
bj farmore
[quote=68477]
Op deze manier kun je ze niet eens allemaal weghalen, in SP2 zitten ook allemaal update's. Die zijn al gewoon ge?ntergreerd. Dus ik adviseer installeer een windows zonder SP, en dan automatische update's uitschakelen.