Startmenu
mei 2007
-
mattuzHeej twers
ik had eerst windowsbinds geinstaleert zoals hier http://www.tweakwindows.nl/index.php?p=tools&id=521
maar nu heb ik ik gwn me ouwe thema nog en het progammatje weer gedeinstaleert maar nu is mijn startmenu nog doorzichtig en ik wil zo min mogelijk CPU gebruik op mijn pc voor een nieuw spelletje dus hoe kan ik dat veranderen.. ik heb zelf ook al gezocht op internet ik heb die tool die hier op deze site staat ook al gebreukt maar die verandert het niet permanent.. dus waar kan ik dat veranderen...?
mvg mattuz31 mei 2007 07:32 -
lucceyheb je je pc al opnieuw opgestart?31 mei 2007 07:34
-
mattuzjah dat heb ik ;)31 mei 2007 12:29
-
bj farmoreAls jij een spelletje speelt, dan hoeft je pc niet bezig te zijn met het grafische onderdeel van je windows. Dus ik denk dat je er geen last van zult krijgen onder het spelen. Dat is wat ik denk.
En anders moet je denk ik even zoeken naar registerkey's die er nog nagebleven zijn.31 mei 2007 12:34
juni 2007
-
mattuz[quote]En anders moet je denk ik even zoeken naar registerkey's die er nog nagebleven zijn. [/quote] hoe dan??02 juni 2007 20:50
-
mitashiStaat het mapje van windowsblinds niet in program files? delete die eens?02 juni 2007 20:53
-
mattuzneej srry ;) das te simpel vrees ik...02 juni 2007 20:54
-
sjzInstalleer WindowBlinds opnieuw...
Dan ga je naar Start -- programma's -- Stardock -- WindowBlinds -- Uninstall
Dan zou die echt ?lles moeten verwijderen. Helaas werkt het uninstalleren via Windows niet altijd even goed...
Met CCleaner kan je onnodige/onnuttige registersleutels verwijderen, maar tevens ook cookies e.d. buitengooien. Een superprogramma!02 juni 2007 22:06 -
jaspervhwat ik had gedaan is windows ff opnieuw installeren. als je dat doet moet je wel ff back-ups van je bestanden maken die je wilt houden.02 juni 2007 23:48
-
tobiasvsof je maakt een nieuwe account aan en zet daar echt niks op behalve linkjes naar andere programma's. dat werkt erg goed bij mij, je merkt de verschillen duidelijk tussen mijn eigen (veelgebruikte) account en mijn spelletjes-account.
windows opnieuw installeren is ook een optie, maar nogal omslachtig en (relatief) veel werk.05 juni 2007 23:50