Hey, voor een powerpointje voor school wil ik een msn gesprek opnemen.
Dus right via het scherm.
Hoe doe ik dit? Het lukt niet met Camtasia Studio...
07 juni 2007 14:30
keitaro
Mss met Fraps?
07 juni 2007 15:09
masterwillems
nee fraps kan alleen fimpjes (dubbel? :S) en games enz opnemen niet het buroblad dacht ik.
07 juni 2007 15:25
leviathan
Ik zat laatst toevallig naar zoeits te zoeken en kwam op een site uit waar er veel vergeleken werden. Omdat ik niet zo erg ge?nteresseerd was heb ik maar even snel enetje er tussen uit gepikt, zolang het maar werkt vind ik het best dacht ik. http://www.free-screen-capture.com/ Ik heb hem nog niet gebruikt, maar volgens de site zou ie ook voor jouw doeleinden nuttig nuttig moeten zijn.
Nee sorry Djoey, zo ver was ik ook al. Ik heb Camtasia Studio gebruikt. Ik wil het scherm niet opnemen zoals het erbij staat. Ik wil dat ik kan typen in een msn venster terwijl mijn msn venster opgenomen wordt.
Als ik het met screen capture programma's opneem, dan kan ik in het msn venster niks intikken.
Ik heb het echt nodig om een presentatie over msn en sms taal voor Nederlands.
07 juni 2007 16:37
keitaro
[quote=69317]
Vaak kom je dit soort 'voorbeelden' tegen in Flash. Die dus dan hand gemaakt zijn.
07 juni 2007 16:42
leviathan
[quote=69318]Nu je met flash komt, schiet me opeens te binnen dat macromedia ook zo'n tool had om zelf van dat soort interactieve voorbeelden te maken.
Nu macromedia bij adobe ingetrokken is, is het meteen een stuk lastiger om het programma terug te vinden in die enorme waslijst, ik zoek het ff op voor je.
Captivate ben ik bezig met downloaden, ik zal het ondertussen ook met Flash proberen...maar dat wordt echt teringlange werk voor iets waar ik wss niet hoger krijg dan een 8
--------------------
Edit:
Tis gelukt!! wat hier en daar frummelen... Bedankt voor de reacties
En tot de volgende keer
--Kan slotje op--
07 juni 2007 17:35
djoey
kunnen wij t nog te zien krijgen ?
i hope so :h
07 juni 2007 18:58
louwrens
ja Ali, je vorige topic staat een zin die je nog niet hebt waargemaakt:P
07 juni 2007 19:14
keitaro
Wel Ali.
Als je ff vertelt hoe het is opgelost wil ik daarna met alle plezier een slotje er op doen :p
07 juni 2007 19:26
ali
Nou oke, omdat het een presentatie was voor Nederlands en er een msn gesprek opgenomen moest worden ( in de presentatie zetten ) ga ik hem niet op deze website zetten :P Want er zitten nogal veel groffe msn afkortingen in.
Ik heb zo opgelost:
Ik heb in Camtasia voor Disable Accelaration gekozen. Zo kon ik wat typen en werd het fatsoenlijk opgenomen.
Owjah.. Captivate heb ik ook geprobeerd, daardoor kwam ik op het idee om dat accelation geval te fixen.
07 juni 2007 21:06
arminz
misschien gewoon een camera neerzette voor het beeldscherm?? zo heb je niet heel erg gekl**t met die programmatjes, wel met de camera neerzette dan :P
08 juni 2007 14:53
djoey
[quote=69370]
als je de thread leest.. zie je dat t probleem is opgelost
08 juni 2007 14:55
ali
[quote=69370]
Kan ook! Bedankt voor de tip. Ik zal kijken welke een beter effect geeft en lijkt op die van de films. (In films maken ze great shots van msn gesprekken zoals in Afblijven)
08 juni 2007 15:55
timenting
[quote=69378]
als je dat zou hebben gedaan krijg je van die malle zwarte strepen er doorheen maar t is al klaar..