Ik heb een ernstige fout.
Ik heb Uxtheme patcher ge?nstalleerd (De uxtheme pachter van DEZE site), en nu wilt hij niks meer openen, behalve als ik windows-klassiek theme aanzet.
Weten jullie een oplossing?
En onthou dit is dringend, m'n PC is nu dus helemaal vern**kt.
GR. luke
10 juni 2007 19:30
erwin_w
Mischien even een systeemherstel doen naar een datum van voor de installatie van die uxtheme-patcher.
Dan heb je in ieder geval weer de situatie zoals voorheen.
10 juni 2007 19:37
leviathan
Moet je ons wel een link geven....
Heb je de eventuele bijgevoegde readme ook gelezen?
Veel uxtheme patchers schakelen de service "thema's" uit, controleer eens of die op automatisch staat bij [code]start-->uitvoeren-->services.msc[/code]
10 juni 2007 19:40
sjz
[quote=69651]
Hij zei de uxtheme die op TW stond, deze wellicht: Klik
Je zal best, zoals Leviathan zei, eens nakjiken:
Start --> uitvoeren --> services.msc --> theme's (of 'thema's') --> uitgeschakeld moet je dan terug inschakelen, zet het automatisch.
10 juni 2007 20:27
luke-11
[quote=69650]
Als gedaan, niet gelukt.
Ik kan niks meer openen met windows xp theme, maar wel met windows-klassiek theme <--- ik zal het even herhalen.
11 juni 2007 15:55
leviathan
Misschien moeten wij ons advies dan ook maar eens herhalen, misschien dat je het dan opvolgt.
Aangezien je daar niets over vermeld gaan we er van uit dat je dat nog niet geprobeerd hebt.
11 juni 2007 16:29
corvandegroppel
Ik weet niet of het bij jou werkt maar als je SP2 hebt moet je naar C:/Windows/ServicePackFiles/i386 en dan uxtheme.dll --> uxtheme.dll.old noemen en dan moet je uxtheme.dll apart downloaden en die in dezelfde map zetten (C:/Windows/ServicePackFiles/i386). Dan moet je uxthemepacher opnieuw opstarten en dan op patch drukken. Werkte bij mij in iig wel. Verder weet ik het ook niet maar ik ken je probleem wel dat je alleen nog het oude thema kan doen.
11 juni 2007 16:32
luke-11
[quote=69711]
Die map heb ik niet!
14 juni 2007 16:29
corvandegroppel
Heb je we Service Pack 2? want anders heeft het geen zin:P
14 juni 2007 16:49
luke-11
Ja, maar mijn computer is illegaal, misschien ligt het daar aan?!