O, het kan ook komen omdat ik twee firewalls tegelijker tijd aan had.
13 juni 2007 15:03
sjz
Hmm, dat kan natuurlijk wel conflicten opleveren, maar dan nog is het een kwestie van beide firewalls goed te configueren.
13 juni 2007 15:44
luccey
ik heb hier mcafee internet security liggen en ook(:O) norton internet security, ik ben er allebei niet echt blij mee:S ik vind ze niet zo goed werken:O
13 juni 2007 16:00
bj farmore
Hier is wel een blije McAfee gebruiker, maar NOD32 is volgens mij ook wel goed. Die moet vrij licht zijn, McAfee is volgens mij beetje het zwaardere type virusscanner. Maar ik werk er ongeveer een anderhalf jaar mee, dus ik ben eigelijk ook wel wat opgegroeid met McAfee.
14 juni 2007 16:11
sjz
Als je Firefox gebruikt samen met McAfee, merk je duidelijk dat Firefox trager opstart. Verder heb ik niet te klagen over McAfee. Ik heb deze ook nog gebruikt, toen ik met XP werkte. Helaas is de versie die ik heb, niet compatibel met Vista, en bovendien ook verstreken (abbonement)
14 juni 2007 18:43
bj farmore
Jah.. klopt firefox start de eerste keer nog wel wat langzaam op. Maar eenmaal in firefox gaat alles goed ik werk toch met tabbladen, dan zou ik me eerder aan ergeren dat de tabbladen van IE langzaam gaan.
Maar ik ben ook niet anders gewend van FF:P.
Maar op een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar dat mijn McAfee verloopt:S.. ik 2x keer (illegaal) een account aan gemaak en die deed het gelijk, geen code of iets wat ik nodig had. Ik denk niet dat de beveiliging nu nog steeds zo slecht is van hun:P, is al wel een tijdje geleden dat ik dat heb gedaan . Denk wel 2 tot 3 jaartjes.
14 juni 2007 21:55
masterwillems
[quote=69992]
ligt er aan welke versie je hebt als je de thuis gebruikers versie hebt is hij idd wat zwaarder (omdat je zo'n "mooie" interface hebt terwijl ik de enterprise versie heb die een console heeft en die is aardig licht (iig voor mijn pc)