dit heb ik ook weleens dat LimeWire zichzelf afsluit, alleen niet gelijk na het opstarten
ik ben er ook nog niet achter hoe dat komt
16 juni 2007 18:36
corvandegroppel
Sj, Ik kijk daar waar jij bedoelt maar ik zie alleen Firewall of Windows Firewall is ingeschakelt. Waar kan je precies zien welke ik heb?
16 juni 2007 19:23
sjz
Je hebt hem al gevonden. ;) De firewall die jij gebruikt, is gewoon de Windows Firewall (ge?ntregeerd in XP en Vista)
Om deze in/uit te schakelen --> configuratiescherm --> Windows Firewall
16 juni 2007 19:52
corvandegroppel
ok en dan zou hij het wel moeten doen hoop je?
16 juni 2007 20:02
sjz
Misschien. Het kunnen nog andere problemen zijn, de enige manier dat we tot een oplossing gaan geraken, is door andere mogelijke problemen te elimineren.
Als deze oplossing geen baat heeft, gaan we zoeken naar een andere oplossing. Uiteindelijk komen we er wel. ;) Meestal toch. :P
16 juni 2007 20:11
corvandegroppel
Ja ik hoop het ook. Maar ik heb deze al geprobeert het lukte niet. Op naar de volgende dus!:P
16 juni 2007 22:18
gardianangel
een hele simpele gooi lime wire ervanaf (even netjes deinstaleren dus) gooi alle java eraf(ook even netjes deinstaleren) start de pc nu opnieuw op en instaleer limewire opnieuw hij zal nu zelf de benodigde java gaan downloaden en instaleren.het probleem zit hem namelijk in je java denk ik en niet in je limewire.
17 juni 2007 00:05
corvandegroppel
Nadat hij een paar dagen deed door de oplossing van Gardianangel heb ik nu weer hetzelfde probleem.