Dit is een ATX behuizing als het goed is, maar nu wil ik een micro-atx moederbord erin hebben.
Weet iemand of ze dat moederbord er dan gewoon in kunnen zetten als ik die pc ga bestellen,, want het zou tog zonde zijn als ik een pc samenstel en dat moederbord zou niet in die behuizing passen.
04 juli 2005 13:40
admin
micro-atx is gewoon een stuk korter, zover ik weet moet t gewoon passen
04 juli 2005 13:49
pim1502
ja ik d8 ook al dat het wel gewoon zou moeten passen, maja ik wist het dus tog nie zeker he :p
04 juli 2005 13:56
djoey
nee
kan zijn dat hij niet past.
want de schroef indeling in anders bij de meeste cases heb je op het mobo rek schroef gaten voor atx/flex-atx/micro-atx enzo maar je hebt ook cases met alleen atx of alleen fles-atx enzo.. meestal staat t bij de beschrijving van het product.. dus zal eerst daar naar zoeken..
04 juli 2005 15:45
keitaro
Hij zal er waarschijnlijk wel in passsen, de meeste kasten hebben echt vele schroefgaten. Je kijkt gewoon ff, past die niet, koop dan maar weer een nieuwe kast.
06 juli 2005 13:53
djoey
en oude natuurlijk eerst proberen in te ruilen;) en dan gewoon eerlijk zeggen dat ie niet past ofzo.. een beetje computer zaak neemt m terug.. en anders verkoop je m:)
06 juli 2005 15:40
pim1502
Ik heb al een computer besteld.. na lang spare heb ik dan nu eindelijk geld voor een betere pc ;)
Dit is em dus.. en het systeem is door het bedrijf goedgekeurd en zou stabiel moeten draaien
(Videokaart zit onboard, koop ik later ;))
07 juli 2005 12:37
pim1502
En dat voor maar 456 euro, en daar zitten dan de rembourskosten en assemblagekosten al bij
07 juli 2005 12:38
djoey
das niet duur alleen een floppy drive ?!:o die heb ik er juist met opzet niet ingezet.. lol maar.. vga kaartje.. kun je voor 60 euro denk ik t beste ergens bij jou in de buurt bij een pc zaak kopen 128 mb heb je dan wel.. zal stabiel draaien..
07 juli 2005 13:40
pim1502
Ja, ik vind een diskettestation altijd handig want ik gebruik zelf ook diskettes omdat ik ict doe op ROC de leijgraaf, en daarvoor heb ik die dus nodig.. En over die videokaart, als ik langer doorspa kan ik een betere nemen en dan kan ik er ook zwaardere spellen op spelen..