Ik heb sinds kort een nieuwe computer maar alleen. Als hij opstart. En hij staat een tijdje aan dan valt hij soms zo uit. En ook als ik bijv. een spelletje op het internet doe. Weet mischien iemand een oplossing voor dit probleem. Want ik had al op google gekeken enzo. En deze site of het probleem vaker voor kwam.
Alvast bedankt: Patrick102
17 juni 2007 17:02
Account verwijderd
Weet je zeker dat er genoeg koeling is?
17 juni 2007 17:08
blacksorcerer
Kun je eens met Speedfan of Everest kijken hoe hoog de temperaturen van de onderdelen in de pc zijn?
Hoeveel Watt en Amp?res heeft je voeding? (staat aan de zijkant van de voeding op een sticker, zodra je de pc-kast openmaakt)
17 juni 2007 17:09
patrick102
ja hij is gespecialeerd in koeling maar er staat wel een andere voeding naast me kleinere versie van die koeling was iest mee. Dus heb ik me voeding uit me andere comp gepakt en daar in gezet. Ik weet niet of dat een probleem is. Ze zieden van niet
200 watt amperies kom ik niet vinden
17 juni 2007 17:11
sjz
[offtopic]Of er een Vista op kan, betwijfel ik een beetje. Zie: je hardwareprofiel[/offtopic]
Dit lijkt duidelijk te gaan om een koeling of een voeding probleem. Een erg hoge voeding lijkt me niet nodig voor deze pc, maar misschien dat er een fout in de voeding is? Of het is koeling, maar dat lijkt me sterk. Voor gewoon een internetspelletje heb je geen krachtige ventillators etc nodig. :p
17 juni 2007 18:12
patrick102
maar me vriend was een keer aan het spelen op het internt op mijn computer om voor mij een level te halen en toen viel hij uit. Maar mischien kan het ook aan mijn webcam of andere plug in apparaten. Mischien vragen die zoveel voeding
17 juni 2007 18:37
richard brons
ik denk ook inderdaad dat het je voeding is, ik heb namelijk ook een keer hetzelfde probleem gehad. dus toen heb ik een nieuwe voeding erin gedaan en problem solved!
dus als ik jouw was zou ik toch maar een nieuwe sterkere voeding kopen.
17 juni 2007 18:41
patrick102
ja oke bedankt voor jullie tips maar ik binnenkort effe er voor kijken ik had er al een keer voor gekenekn z'n kleinen voeding is 120 euro best deur maar het is te bergrijpen voor en borbone. Maar ik dacht laat ik het eens aan jullie vragen mischien lag het niet an de voeding die ik nu heb.
Bedankt voor Jullie Tips:Patrick102
17 juni 2007 18:51
michelvandijk
Haha, heb ik ook gehad in het begin toen k net mn 1e pc had:p hij viel ineens uit.. wat bleek? koeler was niet aangesloten:p ik dacht zeau hee die is wel lekker stil.. :p