Ik had een tijdje win vista maar ben toch weer naar xp gegaan. Alleen ik mis een beetje het scan en fax programmatje die in vista zit. Het is heel handig en neemt niet veel ruimte in dus geen halve photoshop software die ik toch niet gebruik. heeft iemand een goed idee? of gebruiken mensen iets anders?
gr. andre
17 juni 2007 19:58
leviathan
Scan en Fax programmas zitten ook gewoon in XP hoor, zo is er de wizard afbeeldingen scannen, volgens mij kon je daar bij komen via deze computer.
Voor de fax moet je bij software zijn in het configuratiescherm, en dan nieuwe windows componenten toevoegen.
17 juni 2007 20:09
andredrummer
Het gaat mij alleen om het scannen. toch bedankt. misschien zijn er mensen die een apart progje ervoor gebruiken?
17 juni 2007 20:15
corvandegroppel
Ik gebruik HP Photosmart maar dat is gen ratis programmaatje dus ik kan het niet uploaden ofzo en ik weet niet of ik het mag zeggen maar je kan het proberen te downloaden.
17 juni 2007 21:18
sjz
[quote=70419]
HP Photosmart is wel gratis, maar werkt enkel met ... rarara ;) ... HP hardware. ;)
18 juni 2007 07:35
corvandegroppel
Ow is dat het. Wist ik niet. Ik heb het bij mn printer gekregen dus ik dacht dat het niet gratis was.
18 juni 2007 09:09
gardianangel
om wat in te scannen gebruik ik vuescan veel opties en lekker makkelijk werkt met elke scanner,
weet alleen niet meer of het gratis was of dat je ff moest zoeken.
18 juni 2007 17:52
sjz
Vuescan is wel degelijk gratis, maar enkel beschikbaar voor Mac OS X. :p
18 juni 2007 18:08
andredrummer
[quote=70506]
Hoezo kan je het dan gebruiken op windows als het alleen voor Mac os x is? (als ik naar je profiel kijk)
18 juni 2007 18:11
sjz
[quote=70509]
Normaal gezien zou je het niet op Windows kunnen gebruiken. Ik vraag me dan ook af waarom Gardianangel dit programma vermelde. Ik zal echter eventjes naar een geschikt, klein scanprogje voor je zoeken. ;)