Je kan ook "CD must be a DVD" intypen. Dan zoekt hij die woorden bij elkaar. Ik weet niet of je het al wist maar als je het nog niet wist weet je het nu in iig.;)
18 juni 2007 09:14
xp 2
Kan je met nero geen VCD branden?
18 juni 2007 13:34
louwrens
probeer het eens met Ashampoo Burning Studio 7, die heb ik ook werkt perfect
er zijn wat nieuwe functies toegevoegd om menu's enzo te maken
18 juni 2007 15:56
ali
Sorry, het kan aan mij liggen, maar ik snap je vraag niet echt.
Je wilt dus een bestand (800mb) branden op een DVD? Maar dat accepteert dat programma niet. Hij wil dat je een CD gebuikt hea? (ohw oke, nu snap ik m)
------------------------------------------------------------------------------------
Owjah, je moet zoeken op how do I burn a bin/cue to cd
Maar dat heb ik wel ff gedaan:
And of course it?s possible.
[quote]
First of all download Nero Burning Rom from http://www.nero.com
Install the program. This is a burning software.
After you installed it, Start ? -> All programs ? -> Nero ? -> Nero Burning Rom.
The software will now load. If you have a serial so enter it. If not, use the demo. Now, if i?m not wrong it will open the wizard. close the wizard and go up (you know, where you have File, View, Edit, Recorder...) and go to Recorder and choose Burn Image. Now go to the directory where you have the bin and the cue file and choose the cue file. The cue file will direct the software to burn the bin file and then click Burn. That?s all. And don?t worry if you see that the bin file is more than 700mb. After you burn it, it will be less.
[/quote]
Succes en als je nog vragen hebt stel je ze maar
18 juni 2007 16:17
sjz
Ik weet hoe ik een de CUE/BIN moet branden, het probleem is dat hij bij mijn CD's klaagt dat de CD te klein is en bij een DVD klaagt het dat het enkel op CD kan branden...
18 juni 2007 18:29
djoey
heb je de functie van DVD of CD kiezen gebruikt in t hoofdscherm van nero express ?
18 juni 2007 18:33
sjz
Ja. Maar ik denk dat het bestand CUE/BIN van zijn oren maakt. Volgens mij wilt dat bestand zichzelf enkel laten branden naar een CD.
Maar ik heb geen CD's van 800 mb. Hoogstens 700 mb. :s
18 juni 2007 18:35
gardianangel
mounten met demon tools uit de video map op de zojuist gemounte cd het mpeg bestand kopieren naar je hd.
je kunt het nu gewoon bewerken en branden op je media
18 juni 2007 19:01
sjz
Een geniale oplossing! Maar misschien een ander programma dan Daemon Tools? Want dit progje vind ik niet zo echt geweldig... De?nstalleren ging ook vrij moeilijk. :s
18 juni 2007 19:07
blacksorcerer
Ow... Daemon Tools is anders een prima en eenvoudig progje waar ik zelf iig alleen maar goede ervaringen mee heb. Maar je kan ook Alcohol 120% gebruiken bv.
Maar er zou indd. een functie in Nero moeten zijn om die 800MB op een 700MB-cd te branden, misschien dat ik strax ff kijk, aangezien ik het zelf 'vroeger' wel eens gebruikte voor grote VCD's.
18 juni 2007 19:16
09-47456
of in 2 cd's delen ofzo;) ik weet neit of het kan:P
18 juni 2007 19:26
sjz
[quote=70527]
't Is een video, zou mogelijk moeten zijn ja. Maar hoe? Ik zal even wachten of Blacksorcerer die functie in Nero kan vinden, anders gebruik ik Daemon Tools.
18 juni 2007 20:16
blacksorcerer
[quote]To burn (k)SVCD files onto CD, simply burn the file using a burning program such as NERO and
selecting the "Super Video CD" compilation. The whole movie should fit in one 80min. CD-R And
you can play it on your DVD player* and watch it on your TV.
*Double check that your DVD player supports the SVCD format first. (Most modern DVD players on the
market now play just about anything).[/quote]
Over dat laatste zou ik me niet zo druk maken, en dus gewoon ff in Nero (Express?) checke voor de svcd functie (niet gewone vcd blijkbaar).
Ik heb zelf iig niet meer een dergelijke file om dat mee te checken.
18 juni 2007 22:25
sjz
@ Blacksorcerer: vanmiddag ga ik het eens proberen. Hopelijk werkt het.