mounten met demon tools uit de video map op de zojuist gemounte cd het mpeg bestand kopieren naar je hd.
je kunt het nu gewoon bewerken en branden op je media
18 juni 2007 19:01
sjz
Een geniale oplossing! Maar misschien een ander programma dan Daemon Tools? Want dit progje vind ik niet zo echt geweldig... De?nstalleren ging ook vrij moeilijk. :s
18 juni 2007 19:07
blacksorcerer
Ow... Daemon Tools is anders een prima en eenvoudig progje waar ik zelf iig alleen maar goede ervaringen mee heb. Maar je kan ook Alcohol 120% gebruiken bv.
Maar er zou indd. een functie in Nero moeten zijn om die 800MB op een 700MB-cd te branden, misschien dat ik strax ff kijk, aangezien ik het zelf 'vroeger' wel eens gebruikte voor grote VCD's.
18 juni 2007 19:16
09-47456
of in 2 cd's delen ofzo;) ik weet neit of het kan:P
18 juni 2007 19:26
sjz
[quote=70527]
't Is een video, zou mogelijk moeten zijn ja. Maar hoe? Ik zal even wachten of Blacksorcerer die functie in Nero kan vinden, anders gebruik ik Daemon Tools.
18 juni 2007 20:16
blacksorcerer
[quote]To burn (k)SVCD files onto CD, simply burn the file using a burning program such as NERO and
selecting the "Super Video CD" compilation. The whole movie should fit in one 80min. CD-R And
you can play it on your DVD player* and watch it on your TV.
*Double check that your DVD player supports the SVCD format first. (Most modern DVD players on the
market now play just about anything).[/quote]
Over dat laatste zou ik me niet zo druk maken, en dus gewoon ff in Nero (Express?) checke voor de svcd functie (niet gewone vcd blijkbaar).
Ik heb zelf iig niet meer een dergelijke file om dat mee te checken.
18 juni 2007 22:25
sjz
@ Blacksorcerer: vanmiddag ga ik het eens proberen. Hopelijk werkt het.