-
easyboarder
Beste mensen,
ik probeer een register sleutel automatisch te laten verwijderen, zodra ik de reg file invoer.
Ik heb op google gezocht en gevonden dat er een minnetje voor de gehele pad naam moet komen. maar die moet niet weg. Ik wil alleen de sleutel weg hebben. Een minnetje voor de sleutel zelf mocht niet baten. Hier onder een voorbeeld van wat ik zou willen.
DIT IS EEN VOORBEELD DOE DIT NIET BIJ JE EIGEN COMPUTER!!!!!!
ik heb plak nu even een voorbeeld sleutel:
[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop]
"HungAppTimeout"="200" <===== deze wil ik verwijderd hebben!!
[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop] <===== NIET deze
"HungAppTimeout"="200"
alvast bedankt
19 juni 2007 12:02
-
ali
Ga naar Start>Uitvoeren>CMD
Typ in: REG.exe
nu kun je vanuit cmd reg.exe opstarten en zo keys verwijderen.
Is toch wat je bedoelt he?
19 juni 2007 14:05
-
leviathan
Denk het niet Ali.
Hij wil volgens mij hebben dat er geen timeout meer is voor vastgelopen applicaties.
Moet die niet op 0 staan om disabled te zijn? Als je hem wel een time out wilt laten krijgen lager zetten, op iets van 10 ofzow.
Maar volgens mij bedoelt ie dat er niets gaat gebeuren als een applicatie vastloopt.
Als op 0 zetten niet werkt zou je misschien altijd een hele grote waarde in kunnen vullen.
En nog over dat minnetje ervoor. Misschien werkt het alleen bij -1, wat voor oneindig staat.
19 juni 2007 14:19
-
sjz
Ik denk dat hij een oplossing zoekt om ineens vele sleutels tegelijk te kunnen verwijderen, en niet ineens hele paden.
[quote]Ik heb op google gezocht en gevonden dat er een minnetje voor de gehele pad naam moet komen. maar die moet niet weg. Ik wil alleen de sleutel weg hebben.[/quote]
19 juni 2007 20:58
-
luccey
bij mij moet ik gewoon naar start --> uitvoeren --> regedit --> HKEY_CURRENT_USER --> Desktop --> HungAppTimeout"="200" en daar met de rechtermuisknop opdrukken en dan naar verwijderen..
heb ik verkeert gelezen of heeft hij dat al geprobeert (A)
19 juni 2007 21:13
-
blacksorcerer
Ik zie in de TS's post duidelijk 'automatisch' staan.
Dus ik neem aan dat hij dit in een *.reg bestand wil zetten of wil coderen in een of andere programmeertaal.
In een reg bestand kan je gewoon doen:
[code]Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop]
"HungAppTimeout"=-
[/code]
als je in plaats van het streepje ( - ) er een waarde tussen dubbele aanhalingstekens (bv: "500") zet, zal de key weer worden toegevoegd met die waarde.
19 juni 2007 22:54
-
xp 2
Kan je het via een batchfile doen die reg.exe gebruikt?
20 juni 2007 07:07
-
easyboarder
Bedankt!
Ik wilde het inderdaad automatisch doen, en in een .reg bestandje opslaan. hartstikke bedankt. ik wist dat het minnetje ergens moest.. gewoon er achter dus.
Nu hoef ik niet bij elke install de hele mik mak handmatig te doen
25 juni 2007 14:41