Misschien eens je pc opruimen ja, en zorgen dat er niet te veel processen op de achtergrond draaien. Misschien wil een systeemsherstel ook wonderen doen..
22 juni 2007 18:04
ali
Hoeveel mb geheugen heb je?
Ik denk dat er teveel op het achtergrond meedraait. Dit gebeurt bij mij ook weleens als een installatie al mijn ram geheugen verbruikt terwijl ik zit te msn en
22 juni 2007 18:05
ruben
ik heb 2458mb werkgeheugen en er draaien 65 proccessen en een heel rare hij heet niet actieve systeemproccessen hij word gebruikt door het systeem en gebruikt 98 cup maar dat staat niet bij algemeen cup gebruik want daar staat 4 cup
22 juni 2007 18:15
leviathan
Al eens wat tweaks van deze site geprobeerd? Sommigen doen wonderen ;)
22 juni 2007 18:24
corvandegroppel
Heb je allemaal hele grote spellen op je harde schijf staan? Mij lijkt het beter om je computer is op te ruimer. Je moet er gewoon een beetje tijd voor over hebben om je computer weer wat sneller te maken door meer ruimte te maken en is te kijken bij software of je veel te veel nutteloze programmaatjes op je computer hebt staan. Als er veel programmaatjes tegelijk draaien dan wordt de computer weer langzamer;)
22 juni 2007 18:35
ruben
zoals welke tweaks?
en ik heb best grote games op mijn hardeschijf staan. Ik zal wel is mijn computer opruimen en alles opnieuw installeren....
22 juni 2007 18:38
corvandegroppel
Lijkt me een goed idee. Als je spellen al lang niet meer speelt kun je ze er dus afhalen. Het beste zou zijn om alles gewoon opnieuw te installeren en even de mappen waar je je programmaatjes hebt staan stap voor stap op te ruimen.
22 juni 2007 18:40
ruben
oke zal ik probeeren ga vanavond en morgen doen spreek julie nog wel
reacties zij altijd welkom!!!
22 juni 2007 18:47
corvandegroppel
Veel succes en hopelijk wordt je computer er sneller van!