McAfee heeft waarschjinlijk al een aantal meldingen gegeven, maar als het virus beter is dan het anti-virusprogramma, gaat deze zo snel mogelijk het anti-virusprogramma proberen uit te schakelen. Misschien is het gelukt?
Wie weet is er ook een kans dat McAfee het virus heeft weten te verwijderen of heeft kunnen opsluiten in de "Quarantaine".
Bekijk dat eens van nader bij, heeft McAfee recentelijk iets verwijderd of zit er iets in je Quarantaine?
[offtopic]Quarantaine is vast verkeerd geschreven. :p[/offtopic]
25 juni 2007 15:49
louwrens
[quote=71446]
Ik ga niet zeggen of die McAfee goed of slecht is, dan komt er weer een discussie:P
@Sj: anti-virus kopieerd m naar Quarantaine
25 juni 2007 16:01
rubenus
Verplaatsen dacht ik hoor. ^^
25 juni 2007 16:26
sparky
Er zijn geen virussen gevonden. Niks in Quarantaine geplaatst..
Als het virus stekker is dat Mcafee had hji het uitgeschakeld, Mcafee is momenteel ingeschakeld.
Een maand geleden zat er een trojaans paard op de PC. Deze verblijft momenteel in Quarantaine
25 juni 2007 19:22
rubenus
Is dat hem dan?
25 juni 2007 19:41
sjz
[quote=71496]
Dat trojaans paard kan niets meer doen hoor, eenmaal het in Quarantaine zit, geraakt het er niet meer uit.
Hmm, ok, je hebt meerdere opties Sparky:
[*] Blijf verder werken en weet het te melden als je iets verdachts opmerkt
[*] Laat McAfee af en toe een volledige scan doen
[*] Herinstalleer Windows (veiligste manier natuurlijk)
25 juni 2007 20:02
louwrens
Ik wil niet zeiken, laat hitmanpro eens op de aanbevolen scaninstellingen draaien, hij installeert dan wel NOD32, maar als de scan van hitmanpro klaar en er is niks gevonden, pleur je NOD32 er maar weer af
25 juni 2007 21:03
sparky
Kijk, HMP vertrouw ik niet zo super.
Ik kan momenteel geen herinstallatie doen omwille dat ik nie tmag (helaas) en er nog niet zoveel vanweet.
Ik heb ook niet alle nodige installatie cd's (Nero , Office,...).
Toen ik keek in quarentaine was ik wel ff verschoten dat er eentje inzit, ik geloof niet dat het is aangezien het uit Mei komt.
Ik denk dat ik momenteel verder werk, en iedere week (zoals gewoonlijk) scan.
Indien ik iets merk laat ik het wel weten.