Ik heb ongeveer hetzelfde probleem maar bij mij werkt hij nog als je het aanklikt en dan gaat hij zeg maar niet afsluiten maar dan staat er update 1 van 2 installeren maar hij doet helmaal niks. Ik had de computer een nachtje aan laten staan zonder resultaat. Mag ik dat hier vragen of moet ik een eigen topic openen?Misschien kunnen mensen dan verwart raken door twee bijna dezelfde topics.
30 juni 2007 08:16
bj farmore
Ik zie net op mijn C-schijf dat er in C:\WINDOWS zelf ook een SoftwareDistribution staat, het kan ook zijn dat daar de update's worden opgeslagen.
30 juni 2007 12:09
richard brons
ik heb al vanalles geprobeerd, maarja ben bang dat ik xp toch opnieuw moet installeren, zit niks anders op
maar in ieder geval bedankt voor jullie hulp en steun (A):)
30 juni 2007 16:38
ali
Mmh... dit had ik ook. Er is niks mis met je pc. Het ligt aan de updates. Ik wed dat die updates die jij probeert binnen te halen niet belangrijke updates zijn! Ik heb dit zelf ook gehad, wat ik toen deed was gewoon die updates niet installeren. Maar als je ze per se wil... kzou niet weten hoe...
30 juni 2007 16:47
sjz
Waarom stuur je eens geen e-mail naar Microsoft? Dan maak je ze tevens ook attent op dit probleem. Als ze je mail niet gewoon negeren natuurlijk, maar je kan altijd wel proberen.
30 juni 2007 17:18
sirmike
als je ccleaner download kun je alle handmatige updates verwijderen.
dit is dan te zien onder het kopje SOFTWARe.
30 juni 2007 17:34
sjz
[quote=72304]
Maar kan hij die updates dan terug installeren en indien ja, gaat hij dan tevens ook de nieuwe updates kunnen installeren?