Ik krijg het vundo virus niet weg. Mijn idioooote broertje downloadde paar nutteloze dingen .
Ik heb al gezocht met: How to remove vundo virus . Hielp dus niet.
Symantec removal tool werkt niet. Hijack log heb ik niks aan. Kaspersky ziet um wel, maar na een reboot is die er gewoon weer...
Help...
28 juni 2007 20:12
rubenus
Dat word dus formot.
28 juni 2007 20:14
sjz
Niet per se hoor.
Al eens een online virusscanner geprobeerd? Zoek even met Google met als term "online scanner" ofzo.
28 juni 2007 20:15
louwrens
Hitmanpro met NOD32 draaien
28 juni 2007 20:16
ali
Die antivirussen werken waarschijnlijk nietIk heb het met Kaspersky ook al geprobeerd.
Er moet een manier zijn ( geen format, dat heb ik onlangs nog gedaan )... maar welke?
Kan het niet handmatig ofzo?
28 juni 2007 20:26
rubenus
Weer je broertje he? :P
28 juni 2007 20:31
raymus
Nee het beste is dat je eerst een online scan probeert. Ik denk dat het probleem hier mee verholpen wordt. Hier deze scanner
28 juni 2007 20:32
blacksorcerer
En als je iets verwijderd, doe je dat dan ( / heb je dat dan gedaan) in veilige modus?
En ook nog een regcleaner of extra scanner gedraait om rotzooi die het terug kan laten komen op te ruimen?
Weet je zeker dat je AV volledig up-to-date is?
Je AV install kan zijn aangetast, dus ik zou niet te voorbarige conclusies trekken dat andere AV's dan ook niet werken, je kan het iig even proberen
28 juni 2007 20:40
leviathan
En AV's zijn ook niet hetzelfde he, als ze bijvoorbeeld allebei een score van 90% behalen hoeft dat nog niet te zeggen dat ze dezelfde virussen vinden. Zo heb ik op 2 pc's 2 verschillende AV's en ze vinden allebei toch nog wat andere dingen.
29 juni 2007 00:06
louwrens
de ene scanner is op 1 gebied daar goed op en de andere weer beter op dat gebied, bedoel je cker te zeggen