-
wouter
Ik was van plan een nieuwe achtergrond te gebruiken, nu kom ik er echter achter dat al de standaard wallpapers verdwenen zijn, weet iemand hoe ik die weer terug krijg..#?
Alvast Hartelijk Dank..
Wouter
29 juni 2007 12:27
-
sparky
Zijn die gewoon weg uit het lijstje die daar normaal staan?
Heel vreemd. Ga eens naar de windowsmap waar ze normaal verblijven.
Geen virus ofzo?
Je kan ze altijd google'n en in dat mapje terugplaatsen?
29 juni 2007 12:30
-
ali
Ze zitten toch gewoon in c:\windows of c:\windows\system32 dacht ik...
kijk daar eens...
29 juni 2007 12:32
-
wouter
Ja, der zijn in de loop der tijd gewoon wat plaatje uit een map naar dat menu gesleept waar anders al de wallpapers staan, en die toen als achtergrond gebruik, er staan er nog wel 3 ofso, die vakantie, met zo'n groot xp teken, en ierland, maar bijvoorbeeld aqurium of een bloem zijn weg..
29 juni 2007 12:35
-
sjz
Vul aub je hardware-profiel in. Weet je het niet allemaal van buiten? Gebruik dan Everest om je te helpen.
Als je de achtergronden niet meer terugvind, zal ik ze uploaden in een ZIP-pakketje zodat je de achtergronden terug hebt.
Ik kan zowel de originele echte achtergronden van XP als Vista uploaden voor je.
Om te kijken of je ze nog hebt, ze moeten in die map staan:
C:\Windows\Web\Achtergronden
EDIT: Naam folder gewijzigd. "Achtergronden" --> "Wallpaper".
29 juni 2007 12:43
-
wouter
Daar staat er 7 in, maar lang niet allemaal!
Sj, als je dat zou kunnen doen vind ik aardig, maar die achtergronden van xp & vista als ik die op de pc heb staan, neemt dat dan niet enorm veel ruimte in beslag..
29 juni 2007 12:46
-
sjz
Nee, zo'n afbeelding (een achtergrond is uiteindelijk maar een afbeelding) is niet zo groot hoor.
Als je ze wilt hebben, upload ik ze zo meteen. Het zijn de gewone originele, geen bewerkte ofzo.
Uiteraard houd je enkel de achtergronden bij die je nodig denkt te hebben of die je mooi vind. De andere kun je eig. gewoon verwijderen, kwestie van schijfruimte uit te sparen (indien je een kleine Hdd hebt).
29 juni 2007 12:49
-
wouter
Als je dat zou willen doen graag
En ik ben niet zo'n iemand die alles weet van pc's maar je zei net zip bestand die behoor ik toch te openen met Winrar .. Toch?
29 juni 2007 12:50
-
sparky
[quote=72146]
Ruimte in? Valt best mee.
Trouwens, op die paar afbeeldingen gaan we geen overvolle HDD hebben.
De onnodige bestanden in het register en windows zelf is veel groter,
om nog maar van onze eigen mappen te zwijgen ;)
29 juni 2007 12:50
-
wouter
Ja, mijn pc is ook een en al rommel ;)
Een paar x schrijfopruiming + een defragmentie is voldoende voor mij ;)
29 juni 2007 12:52