spoolsv.exe en die dll kan je gewoon verwijderen dit hoort geen problemen te geven.
als je ze verwijdert en je computer geeft missing file errors aan dan kan je als het klopt nog gewoon alles doen dan google je ff naar een download er van als het klopt staat de offici?le download hiervan op microsoft.
[s]MVG,
Larsijj.[/s] [color=gray]Admin: Dat is meer iets voor emails, dus liever niet in iedere post zetten, is niet nodig :-)[/color]
PS: heb jij niet heel vaak problemen met je pc mss een idee ghost/back up hem ff.
hou jij veel van deze problemen dan ga ik toch aardig denken dat jij word gehackt of zelf aan illigale hack praktijken doet.
01 juli 2007 23:35
blacksorcerer
Het lijkt me toch minder verstandig spoolsv weg te gooien, aangezien in de screenshot duidelijk niet de originele spoolsv wordt aangeduidt die zich in system32 ipv system32/sys bevindt.
Is gewoon een virus (of hardnekkige spyware) die hij ff in veilige modus moet verwijderen (maar niet het origineel dus) en dan nogmaals scannen op problemen
01 juli 2007 23:58
louwrens
als je spoolsv verwijdert kun je niet printen XD
of verbindeng maken met een printer :P
mss als excuus tegen de leraar als je telaat een werkstuk inlevert:p
02 juli 2007 00:00
larsijj
Op verschijdene forums staat namelijk dat het gewoon verwijderbaar is.
Bij sommige mensen die windows xp professional SP2 hebben schijnt het namelijk ook in de sys map te staan maar dat is bij sommige mensen ik heb hiermee verder geen problemen.
Maar ja hij kan natuurlijk altijd even een goede spyware scanner er over heen gooien.
(PS: heb jij niet heel vaak problemen met je pc mss een idee ghost/back up hem ff.
hou jij veel van deze problemen dan ga ik toch aardig denken dat jij word gehackt of zelf aan illigale hack praktijken doet.)
Ik hoop niet dat hij aan de tekst hierboven doet wat tussen haakjes staat.
want dan is het zijn eigenschuld en heeft vaak een virus/spyware scan geen zin meer dus zal hij moeten backuppen/ghosten.