Voor die prijs is dat een prachtige laptop. De prijs had hoger gemoeten eigenlijk, de processor, Ram en zelfs vid. kaart zijn voor die prijs bijna niet te vinden.
Ik zou die dus onmiddelijk kopen. :p Zelfs Medion kan van die prijs-kwaliteit nog iets leren.
EDIT:Mijn grootouders hebben overigens ook een Fujitsu-siemens. Die laptops zijn van goede kwaliteit, maar het toetsenbord is echt slecht om lange teksten mee te typen. Zeker als je blind typt gaat dit toetsenbord je haren grijs maken!
01 juli 2007 10:59
tobiasvs
Tot hoelang is die aanbieding nog geldig? Heb zelf ook wel interesse namelijk :-)
Enig idee of er een ingebouwde microfoon inzit? Of luidsprekers die wel redelijk hard kunnen?
01 juli 2007 12:18
sjz
[quote]alleen voor kruidvat personeel[/quote]
In dit model zit er idd wel een ingebouwde microfoon, en in het model dat mijn grootouders hebben is het geluid (y)
Overigens is het 7.1 geluid, dus slecht kan het al niet zijn.
01 juli 2007 12:20
savenner
ik heb ook de ATI Radeon Xpress 1100
Het is niet een geweldige graka maar je kan er best wel wat spellen op spelen:)!
Voor is wel een redelijke laptop voor die prijs.
Ik weet niet wat je buget is?
Anders kan je een laptop nemen met
120GB
Iets betere graka
Windows Vista.
01 juli 2007 12:34
kevinvn
Heej,,:D
Heb die laptop ook
voor school dan,, maar er draaien ook wel goede games op hoor..;)
best wel chille laptop
01 juli 2007 12:50
ali
[quote=72430]
Heb jij er Vista op staan?
01 juli 2007 14:06
frankie
zeker goede laptop voor die prijs, denk dat ik ook maar bij de kruidvat ga werken. Maar misschien is het toch handig een andere laptop te halen die iets duurder is maar met een betere videokaart en geheugen.
01 juli 2007 15:40
rubenus
Geheugen is goed genoeg voor xp hoor.
01 juli 2007 15:41
christiaan
zeker een goeie koop, als je op internet kijkt zie ik er geen goedkoper dan 650 eu. Link: klik
01 juli 2007 15:51
larsijj
Kopen die laptop.
voor die prijs kom je ze bijna nergens tegen gewoon kopen.