-
sirmike
hey mensen ik kan helemaal niet meer op buttons klikken of drukken als ik op websites ben.
Ik heb nu zelfs moeite om een categorie te kiezen het het drop down lijstje, dit lukt dus niet.
ik weet niet hoe het kan, maar wat kan er aan de hand zijn.
01 juli 2007 20:28
-
sjz
Ik zou eens naar het ziekenhuis rijden en je armspieren laten nakijken. Lijkt me best ernstig als je niet meer kan drukken. :s
Even serieus nu, soms heb ik van die momenten dat ik ronduit belachelijk doe, mijn verontschuldigingen hiervoor. ;)
Er kunnen meerdere dingen aan de hand zijn, bijvoorbeeld een trage internetverbinding.
1) controleer eens of alle kabels nog overal goed insteken... Na verloop van tijd kan zo'n netwerkkabeltje wel eens losjes komen te zitten, ik heb dit zo eens na een halfjaar.
2) heb je een tranfserlimiet? Hoewel dat niet zou mogen... Nieuwe maand van start gegaan + je woont in Nederland
3) leeg de cache etc van je browser eens.
In Internet Explorer: Extra -- Browsegeschiedenis verwijderen -- knopje "alles verwijderen"
In Firefox --> Priv?gegevens opruimen --> alles aanvinken, en dan verwijderen.
01 juli 2007 20:34
-
sirmike
nee het heeft geen van allen te maken.
ik snap je sarcasme wel, maar zelfs nu net kn ik niet op bericht aanpassen of verwijderen klikken, ik drukte er dna wel op, maar de pagina genereerde dan zeg maar niet de volgende pagina.
lijkt wel of het aan javascript ligt ofzo.
wat kan ik doen haha.
ik moet waarschijnlijk wachten tot iemand reageert want ik schijn niet op knoppen te kunnen drukken:(
ik heb net java sun al gede?nstalleerd
nog een probleem die ik heb, ik probeerde systeemherstel te openen, en er opent gewoon een leeg wit scherm haha...zonder dat ik iets zie:S
01 juli 2007 20:39
-
blacksorcerer
welke browser en welke versie, en al eens een andere browser of een re?nstall van je browser geprobeerd?
01 juli 2007 21:03
-
sirmike
het heeft niet alleen met me browser te maken....ook als het met systeemherstel programma niet kan openen...
01 juli 2007 21:24
-
savenner
dit heb ik ook gehad!
Alleen weet de oplossing niet meer...................
Zal even voor je kijken;)
01 juli 2007 21:27
-
sirmike
ja ik probeer nu firefox, en alles doet het wle normaal..volgens mij ligt het aan mn internet explorer. heeft het met flash te maken?
01 juli 2007 21:30
-
blacksorcerer
Dat kan... maar je geeft geen concrete voorbeelden van dingen die niet werken: een knop kan namelijk zowel HTMl, JavaScript (JS) of Flash zijn.
Als je nou even nakijkt of JS ingeschakeld is en Flash Player opnieuw download van macromedia (adobe eiglijk) dan weet je of het daar aan ligt.
Als dat niet zo is, en het probleem er nog is, probeer je Firefox (FF) en kijk je ook ff of JS wel aanstaat daar. Gewoon wat proberen en als dan nog niet gaat, geef dan concrete voorbeelden van iets wat niet werkt (liefst dus een sitenaam/url en exact wat niet werkt).
01 juli 2007 21:47
-
sirmike
uhm nou bijvoorbeeld deze site,
als ik een bericht heb geplaats met mn internet browser, en ik druk op opslaan, dan genereert hij normaal het bericht, en na 5 seconde ofzo kom je terug in je topic.
nu gebeurt dit niet.
in firefox gebeurd dit well.
ik heb java en flash player opnieuw gedownload, het ligt daar waarschijnlijk niet aan.
De dignen in firefox werken wel gewoon normaal maar in internet explorer niet.
op mijn profielensite superdudes.nl kan ik in mijn internet explorer niet over de fotos gaan, normaal als je over de fotos beweegt met je muis, veranderd het zicht van de foto waar je j muis overhaalt.ook kan i ker geen berichten achterlaten. en niet stemmen.(in internet explorer)
ik gaf ook als voorbeeld aan dat ik mijn systeemherstel niet kan openen.
01 juli 2007 21:53
-
blacksorcerer
Oke dan staat er een verkeerde instelling in IE of er is iets 'kapot'/corrupt.
Welke versie heb je van IE, en heb je al eens een reparatie/herinstallatie geprobeerd van IE?
In IE7 staat iig bij Internetopties > tab geavanceerd: Opnieuw Instellen, en kan je de geavanceerde instellingen of zelfs alles weer naar standaard zetten.
01 juli 2007 21:56
-
sjz
Sorry, was geen sarcasme maar een erg slecht grapje. ;) Ik heb zo van die momenten dat ik de 'grapjas' uithang. :$ Maar was z?ker geen sarcasme hoor ;)
[size=8][color=gray] admin: Laten we het ontopic houden![/color][/size]
01 juli 2007 21:59
-
sirmike
ik heb internet explorer 6 gewoon. windows zp
01 juli 2007 22:03
-
blacksorcerer
Windows ZP (h)
heb je gekeken of die optie er ook staat bij IE 6?
heb je gekeken of bij geavanceerd alles van JS aanstaat?
overwogen om IE 7 te installeren? (en waarom wel/niet?)
01 juli 2007 22:09
-
sirmike
ik kan niet op de site van windows update komen....dit vergt ook weer iets met active x ofzo??
01 juli 2007 22:14
-
blacksorcerer
[url]http://www.softpedia.com/progDownload/Internet-Explorer-7-Download-25028.html[/url]
directe EXE download
edit: maar die is wss engels, dus je moet ff een andere zoeken op google, of natuurlijk gewoon ff Firefox gebruiken om het te downloaden ;)
01 juli 2007 22:18
-
sirmike
hej, ik heb nu internet explorer 7. helaas geen veranderingen:(
01 juli 2007 22:50
-
blacksorcerer
heb je al eens gescand op spyware/virus?
Edit: heb je Hitman Pro, die heeft namelijk SPyware Blaster die ditzelfde probleem blijkt te veroorzaken bij andere mensen...
(zoja, zet die dan eens uit in HP, en probeer dit eens: [url]http://winonline.blogspot.com/2005/11/reset-entire-registry-permissions-to.html[/url])
01 juli 2007 22:54
-
larsijj
Hoi,
De oplossing is vrij simpel het is een een spyware/virus.
Deze virussen zijn vrij makkelijk te maken met progamma's van mrx-shop.net.
(ps: ik wil geen reclame maken maar ik vertel het hem even)
Controleer even mailtjes en msn berichten van vrienden als je die opslaapt of ze wat hebben gezonden vertrouw je het niet bel/mail/msn dat persoon dan en praat over een algemene remover die je zo'n beetje iedere hacker/virus verspreider wel heeft.
Je kan natuurlijk altijd nog een goeie virus/trojan/spyware scanner installeren.
01 juli 2007 23:12
-
sirmike
ja maar ja waarom werkt alles wel op firefox en niet op internet explorr.lijkt me tog een browser probleem?
02 juli 2007 00:19
-
ali
Mmh.. ik had zoiets ook gisteren bij Hyves. Elke keer als ik op een button klik gebeurt er niks. Ik zie niet eens een laadbalkje onderin komen. Zie jij dat wel?
Misschien is het wel een probleem van de website of zoals je zelf al aangeeft van IE7 (door een update?) dat mensen niet meer op bepaalde sites ( die bepaalde scripts gebruiken ) niet meer op buttons kunnen klikken.
In principe moet je wel op flash buttons kunnen klikken...
02 juli 2007 09:18
-
gerbenkwakkel
Volgens mij heb ik daar wel meer overgehoord, dat er een bepaald IE7 updateje heel veel kon veranderen als je op bepaalde websites zat;)
02 juli 2007 09:51
-
sirmike
ja maar ik gebruikte internet explorer 6. en ik heb er dus ook last van in programmas op mijn computer zoals systeemherstel
ow en ben er nu ook achtergekomen dat mijn zoekassistent niks doet haha.
als ik mappen wil zoeken zie ik alleen het hodnje met een blauwe achtergrond, maar ik zie niet de functies van dingen zoeken:S
02 juli 2007 17:36