Sorry, was geen sarcasme maar een erg slecht grapje. ;) Ik heb zo van die momenten dat ik de 'grapjas' uithang. :$ Maar was z?ker geen sarcasme hoor ;)
[size=8][color=gray] admin: Laten we het ontopic houden![/color][/size]
01 juli 2007 21:59
sirmike
ik heb internet explorer 6 gewoon. windows zp
01 juli 2007 22:03
blacksorcerer
Windows ZP (h)
heb je gekeken of die optie er ook staat bij IE 6?
heb je gekeken of bij geavanceerd alles van JS aanstaat?
overwogen om IE 7 te installeren? (en waarom wel/niet?)
01 juli 2007 22:09
sirmike
ik kan niet op de site van windows update komen....dit vergt ook weer iets met active x ofzo??
edit: maar die is wss engels, dus je moet ff een andere zoeken op google, of natuurlijk gewoon ff Firefox gebruiken om het te downloaden ;)
01 juli 2007 22:18
sirmike
hej, ik heb nu internet explorer 7. helaas geen veranderingen:(
01 juli 2007 22:50
blacksorcerer
heb je al eens gescand op spyware/virus?
Edit: heb je Hitman Pro, die heeft namelijk SPyware Blaster die ditzelfde probleem blijkt te veroorzaken bij andere mensen...
(zoja, zet die dan eens uit in HP, en probeer dit eens: [url]http://winonline.blogspot.com/2005/11/reset-entire-registry-permissions-to.html[/url])
01 juli 2007 22:54
larsijj
Hoi,
De oplossing is vrij simpel het is een een spyware/virus.
Deze virussen zijn vrij makkelijk te maken met progamma's van mrx-shop.net.
(ps: ik wil geen reclame maken maar ik vertel het hem even)
Controleer even mailtjes en msn berichten van vrienden als je die opslaapt of ze wat hebben gezonden vertrouw je het niet bel/mail/msn dat persoon dan en praat over een algemene remover die je zo'n beetje iedere hacker/virus verspreider wel heeft.
Je kan natuurlijk altijd nog een goeie virus/trojan/spyware scanner installeren.
01 juli 2007 23:12
sirmike
ja maar ja waarom werkt alles wel op firefox en niet op internet explorr.lijkt me tog een browser probleem?
02 juli 2007 00:19
ali
Mmh.. ik had zoiets ook gisteren bij Hyves. Elke keer als ik op een button klik gebeurt er niks. Ik zie niet eens een laadbalkje onderin komen. Zie jij dat wel?
Misschien is het wel een probleem van de website of zoals je zelf al aangeeft van IE7 (door een update?) dat mensen niet meer op bepaalde sites ( die bepaalde scripts gebruiken ) niet meer op buttons kunnen klikken.
In principe moet je wel op flash buttons kunnen klikken...