als ik op de pc met Ultimate zit en open WMP dan schiet ie ff naar 28% en daalt dan weer
deze cpu heeft 1MB L2 cache:P
03 juli 2007 21:18
luccey
[quote=73095]
back-up de boel en installeer windows opnieuw.. ;)
03 juli 2007 21:18
gerbenkwakkel
Wat mij wel opvalt is dat ik normaal altijd bij MSConfig ---> Opstarten een actie had staan met CTFMon, en die staat er nu niet:S kan dat het wezen?
04 juli 2007 22:29
blacksorcerer
[google=CTFMon]
Nee dus, is van Office.
04 juli 2007 22:41
gerbenkwakkel
Zal er misschien ook een process of eens services niet draaien..?
04 juli 2007 22:45
blacksorcerer
Als je de pc helemaal formatted hebt en nieuwe installatie opgezet zou alles standaarrd goed moeten werken, vandaar dat ik denk aan iets met de hardwareinstellingen.
Ik neem aan dat met je windows installatie niets mis is, maar heb je al eens een andere installatie-cd of anders (versie) OS geprobeerd?
04 juli 2007 22:53
gerbenkwakkel
Ja;) 2000, linux ubuntu, linux suse, en XP;) en me hardware is net nieuw dus...?
04 juli 2007 22:54
blacksorcerer
ok... maar hoe ging het dan op de andere OS'en? (of heb ik iets niet goed gelezen in dit topic?)
en met nieuwe hardware kan best iets niet goed zijn ingesteld, maar ik begreep dat je dus alle hardware up-to-date hebt gebracht en ook chipset en cpu drivers had ge?nstalleerd.
ook al eens zoveel mogelijk on-board dingen uitgezet en de pc met zo weinig mogelijk componenten opgestart (cpu + mobo + 1 reepje ram + hdd) ?
04 juli 2007 22:56
gerbenkwakkel
Ik ga morgen nog wel is even kijken ben nu doodop na een dagje gamen;)