-
mallo
Hallo mensen, nadat ik Flyakite OSX maar weer heb verwijderd van mijn pc doet mijn geluid het niet meer, of het tijdens dat ik Flyakite OSX erop had staan het ook al niet deed weet ik niet, in elk geval gaf hij bij apparaatbeheer ook niets weer, dat heb ik inmiddels opgelost met mijn vriend Google, Bij apparaatbeheer staat dat mijn geluidsapparaat correct werkt, en hij is tevens ook gewoon ingeschakeld, systeemherstel is niet mogelijk (stond uitgeschakeld). De drivers opnieuw installeren heb ik al geprobeerd, (overigens vergeten oude eerste te verwijderen) maar hij gaf een foutmelding aan tijdens de installatie.
Heeft een van jullie enig idee hoe dit vreemde probleem opgelost zou kunnen worden?
Alvast bedankt,
Marco te Linde
04 juli 2007 18:08
-
xp 2
Welke foutmelding?
04 juli 2007 19:17
-
mallo
De foutmelding weet ik zo niet meer, ik heb nu in ieder geval geprobeerd de Realtek drivers te installeren, maar die werkte niet, daarna de SiS 7012 Audio driver van de SiS website zelf gedownload en geinstalleerd, nu startte ik de installatie en hij sloot mezo af, daarna nog een keer geprobeerd, en hij deed het, toen ik mijn pc weer opnieuw opstartte gaf hij vervolgens weer dat er nieuwe hardware was gevonden, en ik volgde gewoon de stappen, geeft die ineens weer dat ik weer Realtek drivers heb geinstaleerd? Ben nu nogmaal wat aan het proberen.
Edit:
Het wordt nog gekker, nu telkens als ik probeer bij apparaatbeheer, de locatie van de driver op te geven, zegt die bij welke driver dan ook dat het een Realtek driver is.
Vreemd gedoe dit allemaal
04 juli 2007 19:30
-
louwrens
in configuratiescherm en dan geluiden ook die audiokaart aanklikken:p
soms zet XP m op de onboard of inbelmodem als je die nog in je pc hebt:p
04 juli 2007 23:04
-
mallo
Het is ook een onboard audio op de K7S5A
05 juli 2007 17:17