-
kevinvn
Hallo tweakertjers,
Ik ben met Utorrent iets aan het downloaden en die is op 35%,
Maar ik heb bitcomet erop en die is fijner kan ik nu zorgen dat het downloaden gewoon verder gaat in bitcomet dus dat het gewoon bij 35% verder gaat?
Groetjes Kevinvn..;)(Y)
[size=8][color=blue]Mod: post iets aangepast zodat het topic niet af gaat wijken richting warez[/color][/size]
05 juli 2007 22:18
-
ali
Probeerde ik ook , lukte niet! Ik denk niet dat je zomaar de bestanden kunt transferen!
05 juli 2007 22:35
-
sjz
Dit lijkt me inderdaad niet doenbaar. Eerst je bestand verder downloaden via ?Torrent en dan pas overschakelen op BitComet.
05 juli 2007 22:42
-
gerbenkwakkel
Als je Azureus wil gaan gebruiken kan het wel;)
Want, azureus controleert de map en nader de hand daarvan zet hij de torrent weer goed;)
05 juli 2007 22:59
-
leviathan
Dezelfde download locatie gebruiken ja en dan dezelfde torrent, hij zou als het goed is toch een hash check moeten gaan doen?
06 juli 2007 00:15
-
gerbenkwakkel
Ja maar met sommige clients werkt dat niet;)
Tenminste niet bij uTorrent en BitComet dan zul je toch Azureus moeten nemen en Azureus is de beste en meest gebruikte torrent client;)
06 juli 2007 07:54
-
blacksorcerer
bij mij doet uTorrent ook een hash check als ik eenzelfde torrent in dezelfde map ga zetten...
misschien ff afwachten zodra de TS het gaat proberen, weten we meteen of ze gewoon dezelfde controles uitvoeren en of het werkt (misschien is een back-upje van de map wel aan te raden...)
06 juli 2007 08:25
-
djoey
ik heb bitcomet EN utorrent alle 2 heeeeeel veel gebruikt.. en vanaf 1 van de eerste versies werkt de hash check gewoon..
dus dat is geen probleem
je moet rekening houden met :
zelfde download !
zelfde MAP waar ie m plaatst
zorg dat je oude programma uit is. of in iedergeval niet die zelfde download nog aan het binnenhalen is.
succes..
06 juli 2007 09:55