Als je de Azureus wiki doorleest met alle goede instellingen... (duurt wel even)
Dan is Azureus zeker de beste!
07 juli 2007 11:21
ali
Ik gebruik ook Azureus, omdat ik daar kan instellen wat ik wel en wat niet wil hebben gedownload. Bijv. voor een film, wil ik geen sample en dat schakel ik dan uit.
Maar wel jammer dat ik mijn poorten niet open kan zettenAnders waren torrents wat sneller klaar dan normaal...
uTorrent gebruikte ik vroeger ook , maar daar kon ik niet instellen hoe snel mijn uploaden mocht, ( werd internet trager ) en ik kon bij uTorrent ook niet kiezen om bepaalde files weg te laten. Daarom heb ik uTorrent verwijderd en Azureus erop gezet.
07 juli 2007 12:08
louwrens
in ?Torrent kan je ook aanklikken wat je wil downloaden van een torrent
07 juli 2007 12:12
mattuz
dat kan met azureus ook :P
07 juli 2007 12:34
louwrens
kan met elke volgens mij:P
Azureus loopt bij mij altijd vast als ik iets gewijzigd heb en dan ga opslaan:p
07 juli 2007 12:36
Account verwijderd
uTorrent ga ik ook voor, het loopt zoals iemand al zei lekker licht en ik vind het ook een groot pluspunt dat ze in het begin je poorten testen. Want veel torrent gebruikers klagen over lagere snelheden omdat ze hun juiste poort niet open hebben..
07 juli 2007 12:49
mattuz
en dat kan ook met azureus :P
07 juli 2007 12:57
louwrens
spammer!!!:P
07 juli 2007 13:05
mattuz
wat nou ik wil alleen maar aangeven dat er egt heel winig verschil zit tussen azureus en Utorrent :P
07 juli 2007 13:12
bj farmore
Ik gebruik ook uTorrent, omdat die dus lekker licht is. En verder heb ik ook nog geen ander uitgeprobeerd maar wat ik meestal hoor is dat die zwaarder zijn. En ik heb altijd wel een download boven de 70 KB en hoger.
Over dat je niet kunt kiezen wat je download en geen max. upload kunt instellen zal wel van een oudere versie van uTorrent zijn. Dat kan nu gewoon wel.