ja, ik heb een cd daar zit in: 2 mappen: driver en manual. dan ga ik naar driver. in deze map vind ik weer 2 mappen: mac driver en windows driver. dan ga ik naar windows driver. het enerste wat er in zit is SETUP.exe. dan klik ik die aan en dan zegt hij dat ik de cardreader moet aansluiten, en dan moet wachten op een microsoftscherm met: nieuwe hardware gevonden. dat komt dan en kies ik voor: De software automatisch instaleren. maar dan kan hij de software niet vinden en kan ik de SETUP.exe niet instaleren. maar de verkoper zij dat xp hem automatisch moest herkennen.(heel verhaal niet? :))
07 juli 2007 09:42
luccey
je moet ook niet voor automatisch installeren kiezen, je moet voor handmatig installeren kiezen ;) (als het handmatig is :P, je moet iig niet voor automatisch kiezen ;))
07 juli 2007 09:44
louwrens
duh, je moet eerst de driverinstalleren, wat voor cardreader is het? extern of intern?
07 juli 2007 09:44
spyboy
weet ik luccey maar dat werkt ook niet
@louwrens: extern, zoek maar is bij google afbeeldingen op: vantager card reader
07 juli 2007 09:45
luccey
[quote=73988]
raar :S maar je kunt toch als je niet voor automatisch kiest dan kun je toch bladeren naar het bestand? (A)
07 juli 2007 09:46
spyboy
nee. lukt ook niet. maar het gaat me om die map uploaden en niet het cardreader probleem.
07 juli 2007 09:47
blacksorcerer
Hoe is het aangesloten?
Indien externe usb poort: werkt die wel met andere USB apparaten?
Indien interne usb poort: weet je zeker dat het correct is aangesloten en dat die interne USB wel enabled is in de bios settings?
En anders dus een normale FTP gebruiken, geen bestand-upload-website
07 juli 2007 09:47
spyboy
ok hoe moet ik het dan via ftp doen(of zowiets?)
07 juli 2007 09:49
louwrens
extern dus
haal de USB uit je pc naar de cardreader, voer de setup uit, wanneer je m aan moet sluiten moet je dat doen