-
ruben
ik heb een probleem!!! soms sluit mijn computer af en komt er een blauw scherm wat kan ik er aan doen of kan ik er niets aan doen
[size=8]admin: 1 icoontje was wel genoeg...[/size]
08 juli 2007 21:03
-
reparaqu
Welk OS gebruik je, zijn alle driver geinstalleerd.
Sinds wanneer is dit probleem, is het probleem bv na het gebruik van een USB apparaat of iets anders wat je extern aansluit.
08 juli 2007 21:04
-
raymus
Is het een blauw scherm met witte letters? Zo ja dan is er iets niet goed met je hardware.. Het word ook wel de blue screen of dead. Hier een voorbeeld [img]http://podfeet.com/NosillaCast/NC_2006_11_19/bsod.jpg[/img]
08 juli 2007 21:06
-
ruben
ik heb windows xp ik weet niet of al de driver geinstalleerd dit probleem is al zo'n week:(:( het probleem is het meest als ik veel dingen open heb staan maar niet met een extern apparaat.
Bedankt voor je reactie
08 juli 2007 21:07
-
leviathan
De gehele foutcode opschrijven en via een zoekmachine opzoeken, daar kun je meestal vinden waar het aan ligt en hoe het op te lossen is. Microsoft.com staat vol met oplossingen ervoor.
En doe in het vervolg ook iets aan je taalgebruik graag.
08 juli 2007 21:07
-
ruben
ja het is zo'n scherm maar dan staat er in plaats van PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA : PFN_LIST_CORRUPT
08 juli 2007 21:11
-
leviathan
google it...
08 juli 2007 21:13
-
raymus
Uum dan zou je toch even hier moeten kijk start>rectermuisknop op de computer> eigenschappen> hardware> appparaat beheer. kijk of daar geen fouten zijn.
08 juli 2007 21:16
-
ruben
ik heb op google gezocht en wat gevonden maar aleen op deze [url]http://www.pchelper.nl/forum/lofiversion/index.php/t45682.html[/url]site staat dat je de windows cd er in moet doen maar die heb ik niet want ik heb een packard bell computer maar moet ik dan de recovery cd erin doen???
(packard bell slecht merk geluidskaart 2 keer kapot gegaan voeding doorgebraad in de nacht en bijna fik maar gelukkig alles maar rook eng!!!)
08 juli 2007 21:27
-
danox!
Het is tegenwoordig beter een pc in elkaar te laten zetten :).
09 juli 2007 08:39