-
ruben
weet iemand waar ik de software nvidia kan downloaden want ik snap de site van nvidia niet.
rare vraag he!
ik heb hem per ongeluk nvidia gedeinstalleerd:(:(
09 juli 2007 12:51
-
louwrens
ga fietsen man
er staat bovenaan download drivers, ook nog in hoofdletters
09 juli 2007 12:53
-
ruben
ja dat zie ik ook maar de software dan staat er nvidia gforce en dan klik ik daar op en dan:(
(wel een idiote vraag maar ik snap het echt niet :()
09 juli 2007 12:55
-
luccey
moeilijk man!
heb je xp of vista?
32 of 64 bits?
en welke graka?
EDIT: vraag erbij gedaan ;)
09 juli 2007 13:01
-
d3nnis89
Je moet idd eerst even kijken wat voor Videokaart je hebt.
Start->configuratiescherm->systeem->Hardware->aparaatbeheer->beeldschermadapters.
Daarna ga je naar de website van
Nvidia .
Linksboven op ''
Download drivers'' klikken.
Dan krijg je een pagina met in het midden 3 kolommen.
1ste kolom: Daar selecteer je ''Graphics Driver''
2de kolom: Daar selecteer je dus de soort kaart die je hebt.
3de kolom: Type besturingssysteem dat op jou PC is Geinstalleerd
09 juli 2007 13:07
-
erwin_w
Ga dus naar de Nvidia site, selecteer daar 'Graphics Drivers' daarnaast selecteer je het type kaart en daarnaast het type OS wat je gebruikt.
Echt, makkelijker kan niet.
Tip!, vul even je profiel volledig in, beetje minimaal zo
09 juli 2007 13:08
-
louwrens
dit is echt een idiootje vraag ja:p
de idiootste vraag dat iemand mij heeft gesteld is me zusje:P 'hoe doe ik de computer aan' :p damn, dat je dat niet weet:p
09 juli 2007 13:10
-
d3nnis89
haha, Achja.... :P
We zijn hier tenslotte om mensen te helpen.
09 juli 2007 13:14
-
ruben
ik heb 32 bits en windows xp en graka 6200LE
eeh D3nnis89 ik kijk in configuratiescherm en dan systeem en dan hardware, apparaatbeheer maar daar staan geen beeldschermadapters.
09 juli 2007 16:07
-
sjz
09 juli 2007 16:09
-
danox!
[quote=74390] Hij is onervaren denk ik, zoals ik dus reageer niet zo bot man, ook al staat het er zo duidelijk aangegeven, tenslotte is dit een forum om problemen op te lossen en elkaar te helpen :S..
09 juli 2007 16:15
-
blacksorcerer
Toch wordt er verwacht van de TS dat hij zelf genoeg inzet toont, en dat blijkt hier niet uit...
We gaan ervanuit dat je kan lezen, en als je geen engels kent, gebruik je ff Babelfish ofzo.
Edit: nja op request dan maar weer open, maar je topic zoals ie nu begonnen is, wordt ie de volgende keer dus wel gesloten, aangezien het dan tegen de regels is. Maak dus a.u.b. duidelijk wat nu het echt probleem is en geef zoveel mogelijk info, want drivers downloaden voor een standaard videokaart zou iedereen hier wel moeten kunnen vinden.
09 juli 2007 16:28
-
ruben
oke ik heb die link van sj geopend en gedownload en geinstalleerd maatr in de installatie zij hij dit: het nvidia-installatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met het huidige hardware. de installatieprogramma gaat nu afsluiten!! dus heeft iemand een oplossing???
09 juli 2007 18:21
-
sjz
Ben je zeker dat je een nVidia kaart hebt, en belangrijker, dit model: 6200 LE zoals je in vorige post aangaf?
Configuratiescherm --> Systeembeheer --> Computerbeheer --> Apparaatbeheer --> Beeldschermadapters
Als je inderdaad zeker bent dat je een 6200LE hebt, controleer dan eens bij Software (onder Configuratiescherm) of alle nVidia-drivers fatsoenlijk verwijderd zijn?
09 juli 2007 18:26
-
ruben
nou als ik bij configuratiescherm en dan systeem en dan hardware, apparaatbeheer kijk staat er geen beeldschermadapters dus ik weet het niet zeker.
09 juli 2007 18:53
-
d3nnis89
Start -> uitvoeren -> dxdiag -> Ja -> Beeldscherm -> (linksboven) Naam/Chipset
Daar kun je ook je type kaart vinden...
En anders ffies Everest of Aida ofzo downloaden.
09 juli 2007 19:10
-
ruben
bij fabrikant en chiptype enz. staat niet van toepassing (n.v.t.) RAAR MAAR WAAR dus weet ik het nog steets niet!!
(oh ja toen ik mijn computer opnieuw opstarten kwam er een wizard nieuwe hardware gevonden met videocontroler (VGA-compatibel) ik drukte op volgende en hij insstalleerde het maar aan het eind zij hij dat het niet goed geinstalleerd was !!!)
09 juli 2007 19:17
-
d3nnis89
Rechtermuis op bureaublad ->eigenschappen ->intellingen :P
[img]http://img249.imageshack.us/img249/4020/01qu6.png[/img]
@Ruben: Waarschijnlijk is dat gewoon een standaard driver-tje van Windows.
Dus geen recente driver-update van Nvidia.
09 juli 2007 19:19
-
erwin_w
En als je de hardware nu eens opnieuw laat detecteren via het configuratiescherm en als je de keuze krijgt om te zoeken naar installatiebestanden dan verwijzen naar de installatiebestanden die je eerder hebt gedownloaden en uitgepakt van NVidia?
09 juli 2007 19:21
-
ruben
D3nnis89 ja en dan zeker op geavanceerd en dan naar adapter en daar staat niet beschikbaar
[size=8][color=blue]Mod: eentje is wel genoeg[/color][/size]
09 juli 2007 19:22
-
d3nnis89
Zeg maar ''Dennis'' hoor!!
Erg vreemd !!
En wat staat er bij instellingen dan?
(Zoals op 't plaatje hierboven)
09 juli 2007 19:26
-
ruben
daar staat:
Beeldscherm:
standaardbeeldscherm op:
en dan de revolutie!!
09 juli 2007 19:34
-
d3nnis89
Hebben we ook niet veel aan...
Nouja, zoals ik al zei: ff Everest downloaden dan maar.
Om er zeker van te zijn dat je de goede driver installeerd.
Als die het type/soort kaart ook niet aangeeft, dan weet ik het niet meer.
Dan zou je hooguit je Videokaart nog ff uit je kast kunnen halen.
Misschien staat het er wel op!!
09 juli 2007 19:36
-
sjz
Daarstraks zei je dat je de nVidia 6200LE, hoe kom je hierop? Was dit slechts een gok, of weet je dat omdat je vorige driver dit zo aangaf, of weet je dit omdat je de 6200LE gekocht hebt?
Want indien je zelf nog weet dat je de 6200LE gekocht hebt, kunnen we er ook vanuit gaan dat er een 6200LE in je pc steekt.
09 juli 2007 19:41
-
louwrens
Hij heeft een Packerd Bell, elke PB heeft een type iMedia **** enz
dan kun je op de PB site kijke voor meer info
09 juli 2007 19:47
-
ruben
ik heb een nvidia geforce 6200LE dat staat in het programmatje everest (bedankt Dennis!!)
09 juli 2007 20:00