Maar heb je ook alleens een internet scan gedaan?[url]http://www.bitdefender.com/scan8/ie.html[/url]
18 juli 2007 10:30
timenting
jaa ik krijg nu telkens een scherm als ik ergens wil inloggen van www.errorsafe.com die doe ik dan weg via ctr-alt-del.. nou datgaat gewoon maar ik heb gewoon beveileging vanacht hitman pro gedraait.. en toch meteen weer van die schermpjes van norton antie virus. er is een trojan horse gevonden deze kon niet worden hersteld.. die trojen zit dan in de map temp internet fils die verwijder ik telkens..
18 juli 2007 10:33
keitaro
[quote=75971]
Als Norton hem niet weg krijgt denk ik dat er weinig andere keuse overblijft dan een Formatatie...
Back je files. scan ze eerst wel! zijn ze veilig backup ze dan en daarna herinstal. althans, dat zou ik doen in die situatie.
18 juli 2007 10:55
timenting
ok... hmm..tjah ik kijk wel liever geen format ik heb altijd gedonder met me pc dan...
wil zeg maar de cd drive niet open als je de cd nodig heb..om te instaleren.. maar iniedergeval bedankt iedereen...
18 juli 2007 11:01
keitaro
[quote=75982]
Tja, dan zal er ook een hardware fout rond zwerven denk ik. Ik raad je toch een format aan. En doe verstandig. Installeer je pc zoals je hem wilt hebben. En maak dan van je OS een backup, via Norton Ghost ofzo. Of XP backup op een externe hdd. Dat werkt zoveel fijner.
Ik heb het zelf ook gedaan voor alle pc's hier in huis. Soms komt er wel is een virusje door me IPtables firewall gekropen bij me broertje ofzo. Backup terug en klaar.