euhh de laatste tijd was het zo dat als ik mijn pc aanzette dat het eerst niet zo was maar naar een half uur / uur wel, nu moet ik zeggen dat ik het sinds dat ik dit topic postte (nadat ik mijn pc weer dicht hat geschroefd) het probleem zich niet meer voor heeft gedaan.
Heb trouwens nog lekker oude AIDA32 erop staan maar geen Everest, en waar zou ik moeten kijken dan? bij temperaturen ofzo?
11 juli 2007 21:10
leviathan
Het zou dus idd aan de temperatuur kunnen hebben gelegen. Stof en heatsinks zijn geen goede combinatie.
11 juli 2007 21:46
mallo
Temperaturen zijn overigens wel ongeveer hetzelfde gebleven
moederbord: +/-35 graden
cpu: +/-45 graden
die temperaturen heb ik normaal gesproken al gauw als ik alleen internet b.v. of muziek beluister, of soms gewoon bij niets doen.
Of dat normaal is die temperaturen? tja daar heb ik geen verstand van om eerlijk te zijn.
11 juli 2007 22:12
zone
ja die temperaturen zijn dodnormaal als je rekent dat je bij een laptop soms in de 70 graden hebt dus vrij normaal..
15 juli 2007 14:31
gerbenkwakkel
Ja die temps zijn goed;) wat dan nog wel eens kan helpen is je HDD checken als die wel nog goed is, begint die te ratelen? te tikken? na dat half uur dan he;) ik had hetzelfde probleem:(
15 juli 2007 16:35
louwrens
mss zit je cpu-gebruik op 100%
15 juli 2007 20:12
masterwillems
hmm je pc is niet echt state of the art meer...heb je het ook al geprobeert zonder dat je drivers voor je moederbord geluidskaart en videokaart hebt geinstalleerd (oftewel net nadat je winxp er op had gezet had je toen het zelfde probleem?)
15 juli 2007 20:22
danox!
Ik heb welleens van rambooster gehoord, wat doet het eigenlijk?
15 juli 2007 21:44
mallo
CPU Gebruik is gewoon normaal, hij doet het nu af en toe nog b.v. als ik photoshop start (soms ook niet) en af en toe gewoon een keer tussendoor, Doe ik pc opnieuw opstarten > Alles weer goed.
@Masterwillems, dat zou ik niet meer weten?, Moederbord drivers heb ik niets van geinstalleerd ofzo, gewoon install xp en driver geluidskaart en vid kaart.
15 juli 2007 21:58
caspar
Me broer heeft een IDLE CPU van 62 graden (al 2 jaar, nooit iets aan gedaan..) en werkt nog perfect.
Mijn grafische kaart haalt met gemak 100 graden (bij GTA SA, Flat out, Flatout 2.. C&C Generals, Counter strike 1.6 en source.. ) nooit iets aan gedaan ook nooit iets mee gedaan.