Jaja, na een hele tijd banned te zijn ben ik weer terug.
Ik was banned vanwege een misverstand.
Een ''vriend'' van mij had een nieuw acc aangemaakt hier op TW met mijn IP.
Toen had hij heel vaak de woorden ''Spam is leuk'' (toch?) gepost.
Iig, ik ben weer terug.
En 'k hoop nog een lange tijd op dit forum te zitten.
-MattNL
[offtopic]Mag ik een namechange? Ik wil graag Matt heten, I.P.V MattNL[/offtopic]
11 juli 2007 23:12
keitaro
yo
11 juli 2007 23:15
louwrens
vaag verhaal
11 juli 2007 23:16
corvandegroppel
Nou wat een "vriend inderdaad"
11 juli 2007 23:22
louwrens
[offtopic]volgens mij lult hij erzichzelf uit[/offtopic]
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Laten we het netjes houden a.u.b. gebeurd is gebeurd, hij is lang genoeg geband geweest[/color][/size]
11 juli 2007 23:23
raymus
Welkom terug!
11 juli 2007 23:34
xp 2
Ik ben je 2 dagen geleden nog eens tegengekomen in een oud topic :p
Toen zag ik dat je niet meer gebanned was:p
Welkom trug duss..
[offtopic]Edit: Maar toch vind ik het een vaag verhaal, want hoe kan iemand je IP nu gebruiken?[/offtopic]
11 juli 2007 23:35
sonnyboy772
@ XP 2 misschien omdat hij dat met laptop op zijn verbinding heeft gedaan of gewoon op MattNL 's pc gedaan te hebben
12 juli 2007 00:30
mattnl
[quote=74904]Via zo'n site, waarmee je op iemands PC kan klooien :).
Heeft hij waarschijnlijk gedaan toen mijn PC gewoon aanstond.
En owjah, ik was al unbanned, alleen dat had ik niet door.
Ik typte steeds het verkeerde wachtwoord, en toen liet ik een wachtwoord toesturen naar mijn email adres.
En toen bleek dat hij het deed
Enne, je hoeft me niet steeds MattNL te noemen :), je kan me ook gewoon Matt noemen.
Admins/webmaster , mag ik een namechange?
12 juli 2007 08:07
andredrummer
[quote=74916]Matt, als je een namechange wil heb je volgens mij pech want dat kan hier niet. Je zou echt een nieuw account moeten aan maken...
12 juli 2007 08:17
blacksorcerer
Namechanges doen we niet, dat is teveel gedoe omdat het dan in de DB moet worden aangepast.
Iets op iemands anders IP doen kan alleen op die computer (dus fysiek aan die pc zitten, of de pc hacken / extern bureaublad gebruiken)
Ongeacht of die laatste spamvloed van jou was, zie ik in de toekomst posts in serieuze topics liever kwalitief dan kwantitatief van jou, het is namelijk geen wedstrijd om z.s.m. zoveel mogelijk sterren te halen ;)
12 juli 2007 08:27
danox!
Hoe krijg je eigenlijk sterren?:S Ik heb er nog maar 1tje..
12 juli 2007 08:59
ali
Kijk... het zou handig zijn als we allemaal de regels en de help zouden lezen onderaan de pagina!