-
nick
hallo
je weet wel je startbalk die start van xp blauw is ewel wanneer ik ingelogd ben zie je mijn klok en mijn antivirusprogramma (avast professional) maar ik moet bijna 2min w8 tegen dat mijn icoontje van draadloosinternet komt en als ik vroeger wil werken op mijn pc bv mijn internet open te doen kan ik niet wat dan loopt er een zandloper wat moet ik doen voor mijn draadloosinternet te verapen of dat je iets anders hebt mag je het altijd zegen.
dank u
19 juli 2007 08:38
-
luccey
bij mij starte m'n pc eerst ook traag op ;)
na 'm gescant te hebben op spyware niet meer
dus: je moet 'm scannen met spyware
19 juli 2007 09:25
-
leviathan
Of je boot staat gewoon te vol met onnodige stuff. Ga naar start-->uitvoeren-->msconfig en vink daar zoveel mogelijk uit om je boot minder zwaar te maken. Dingen zoals quicktime, als je die hebt, vinden zichzelf belangrijk genoeg om gelijk met je computer op te starten, maar zijn totaal overbodig. Control centers van je videochip hoeft ook niet op te starten, dat is alleen maar bedoeld voor snelle toegang. En zo zijn er nog wel meer die niet op hoeven te starten.
19 juli 2007 10:03
-
erwin_w
[offtopic]Nick, even een tip van mijne zijde, kan je in het vervolg gebruik gaan maken van leestekens, leest een stuk makkelijk en de zinsopbouw is dan makkelijker te begrijpen.[/offtopic]
Vaak is er al wel een verbinding mat je draadloze netwerk maar verschijnt het icoontje later pas in je taakbalk, is hier ook het geval.
Heeft verder niets te betekenen, gewoon even geduld hebben.
19 juli 2007 11:12
-
nick
maar je ziet mijn icoontje niet en je wil dan klikken op je internet of je documenten maar dat lukt niet wat dan komt er een zandlopertje
maar ik heb als virusscaner avast pro
en voor spyware spy eraser
zijn die 2 programm's goed of nie
ik heb heb geprobeert wat leviathan zij maar het blijft hetzelfde probleem
maar ik heb ook dan me bootskin lang duurt dat balkje laad zeker 35 keer
19 juli 2007 19:35