Jongens, er word niet meer gereageerd, en ik heb nog een vraag, daarvoor is dit forum toch?:S
23 juli 2007 12:15
raymus
[quote=76641] Dan ga je naar je eigen topic en dan vraag je dat daar dit is gewoon spammen..
23 juli 2007 12:15
danox!
Ik had al een topic gemaakt maar Blacksorcerer had er meteen een slotje opgezet. :S
En wat betreft jou Roy, rot op, k*t kneus, wat een --> K*T <-- forum zeg, echt niet normaal je vraagt wat en ze worden boos, ik ben weg op dit k*t forum, bah ik zoek wel een andere en ik zal mensen echt afraden om hier iets te posten, en ja ban me maar rofl..
Sorry voor mijn groftaalkgebruik, maar ik ben het gewoon zat, en als ik word gebanned, dan ervaar ik het als een terrechte ban.
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Laten we het netjes houden a.u.b.[/color][/size]
23 juli 2007 12:16
luccey
doe is rustig allemaal! :@
laten we het gezellig houden! :@
@Danox!: ik zou wel wat in je topic willen zeggen, maar ik weet haast niks van graka's dus dat gaat een beetje lastig
stuur gwn een pm naar iemand van de staf of ze er iets aan kunnen doen om het weer actief te krijgen, dat moet natuurlijk niet te vaak gebeuren, anders doet heel TW dat zodadelijk ;)
stuur desnoods iemand die toevallig online is een pm of ga met 'm chatten ;)
23 juli 2007 12:38
jaspervh
het probleem is opgelost dus wat mij betreft mag een admin een slotje op dit topic gooien.
23 juli 2007 12:59
blacksorcerer
Gezien alle mega-offtopic posts hierboven is dat wel verstandig ja :-#
Ik zou als ik jou was wel nog even een geheugentest doen met memtest86+
vooral als je in de toekomst onverklaarbare uitvallers/hangers hebt.