[quote=76771]
Volgens mij is apparaat beheer toch wel wat anders dan schijfbeheer. Dus weet ik niet of hij nu ook ibj schijfbeheer heeft gekeken.
24 juli 2007 16:08
luccey
oh, sorry verkeert gelezen!
SORRY! (A)
24 juli 2007 16:11
louwrens
je moet windows wel op de master hdd zette:p
heb je de jumpers wel omgewisselt? de 40GB als master en de andere op slave?
24 juli 2007 17:38
jaspervh
ja maar dat is het probleem niet. de secundaire hdd wordt niet weergegeven omdat hij geen bestandsysteem heeft gekregen omdat ie niet geformatteerd is.
24 juli 2007 18:02
nick
anders probeer windows xp er opnieuw eens op te zetten
ofwel reset je eens je bios je haal de battery uit je moederbord en met je schroeven draaier maak je kortsluiting ermee maar maakt wel dat je kabel van de netspanning is uitgetrokken.
25 juli 2007 12:02
pim1502
dat heeft toch geen zin.. de schijf wordt gewoon herkend bij schijfbeheer.. hij moet gewoon voor elkaar krijge dat die schijf een bestandssysteem krijgt en dat die dan bij deze computer gewoon weer erbij komt..
25 juli 2007 12:09
raymus
Wat bij mij welleens hielp is.. Pc van stroom af- kabels los halen van hd- kabels weer vast zetten- pc weer aan- en klaar is jan, kees, klaasen, japervh.. Kijk maar even
25 juli 2007 12:11
pim1502
start anders de computer op met een opstartdiskette of whatever maar in ieder geval dat je in dos komt en gebruik fdisk om van daaruit de 2e hdd te herkennen en probeer vandaaruit de hdd te partitioneren en formatteren ;)
25 juli 2007 12:14
bj farmore
Nu wil ik wel weten van Jaspervh of je nu bij apparaatbeheer hebt gekeken of bij schijfbeheer!.. Als de HD bij schijfbeheer staat kun je die gewoon formatteren!