internet
juli 2007
-
nickik heb een probleem met me internet ik heb standaar voor mijn startpagina google genomen maar dat is nu msn maar ik heb alles geprobeert via extra en dan internet opties maar dat gaat niet help me pleass
[color=red]Admin: lees nou eerst eens de regels van dit forum voordat je wat gaat posten.
Een fatsoenlijk titel i.p.v. 'internet' om te beginnen en zeggen dat je 'alles' al geprobeert hebt lijkt me ook sterk, dus probeer in je topicstart zo specifiek mogelijk te zijn wat je geprobeerd hebt. 'help me pleass' is overbodig.[/color]25 juli 2007 19:43 -
sparkyOm te beginnen,
Als je nog eens een topic aanmaakt, gebruik dan zinnen met punten en hoofdletters.
Om terug ontopic te komen.
Heb je al met toepassen geprobeerd?25 juli 2007 19:57 -
sjzIk vermoed dat jij waarschijnlijk Internet Explorer gebruikt... "Extra" --> "Internetopties" --> en daar het balkje goed invullen, bv. "http://www.google.nl" , toepassen en dan ok... Zou moeten lukken.25 juli 2007 21:55
-
bj farmoreJe kunt toch gewoon het "G'tje" van Google naar het huisje op je balk slepen en dan loslaten, hij vraagt dan of je de startpagina google.nl wilt instellen en dan klik je op ja.
Ik zeg dit omdat jij niet verder komt dan: 'ik heb alles geprobeert' alleen dit kan natuurlijk niet. Dus ik weet niet wat jij wel geprobeert hebt dus daarom zeg ik dit maar voor de zekerheid. Verder kun je bij exta>internet-opties> ook cookies en internetbestanden verwijderen, probeer dat ook eens. Het kan een cookie zijn die die pagina terug haalt of een virus.25 juli 2007 21:56 -
danox!Valt je niet op dat de meeste TW'ers een hardware profiel hebben?
Zou ik eens even invullen dan.25 juli 2007 22:19 -
nickhoe doe je dat danox
26 juli 2007 11:52 -
danox!Ga naar je profiel, en dan hardware invullen.26 juli 2007 12:07
-
snipertrailomg :p
profiel > hardware profiel > toevoegen;)
als je niet weet welk cpu, mobo, etc je hebt bekijk het dan met everest ...26 juli 2007 12:08 -
nickmerci
26 juli 2007 12:22