[opgelost] CTRL+ALT+DEL bij inlog-kader
juli 2007
-
sjzWacht! Ik ken de Tweaks om te zorgen dat je dit resultaat bekomt, zijnde deze.
Deze Tweak werkte goed op mijn Desktop-pc, maar om 1 of andere reden wilt dit niet werken op mijn Laptop.
Ik heb me al afgevraagd waarom niet en ik heb hier ook op geGoogle'd. Helaas geen resultaat.
Het probleem doet zich voor bij Run --> userpasswords1/2. Ik heb ook op Google gezocht en gezien dat "userpasswords2" hetzelfde doet als "userpaswords1".
Helaas krjig ik dan gewoon een error. Ik weet niet waarom, het zou gewoon moeten werken. Overigens heb ik ook al ondervonden dat hij mijn account automatisch inlogt, ondanks dat het paswoord-beveiligt is. Pas nadat ik een tweede account opzette (onbeveiligd of beveiligd maakt niets uit) krijg ik pas het inlog-scherm te zien waarbij ik ook effectief het paswoord moet ingeven. :s Probleem is dat mijn laptop geen krachtpatser is, en dus hou ik deze zo licht mogelijk. En gezien ik geen 2de account nodig heb, wil ik deze graag verwijderen. ;)
Misschien is het nuttig om te melden dat ik tevens nLite gebruikt heb om de installatie van XP te be?nvloeden. Ik heb hier echter nauwkeurig mee omgaan en geen overbodige zaken verwijdert. De XP-cd is legaal evenals de licentie, wat toch ook niet onbelangrijk is om even te vermelden. ;)26 juli 2007 17:57 -
aliCONTROL
Vergeet de control niet :p26 juli 2007 18:20 -
sjz[quote=77196]
In mijn post ben ik die vergeten :p, bij "Run" niet. :s26 juli 2007 20:04 -
simon8400Hmm.. vraagje.. waarom is dat veiliger ?
Lijkt alsof er staat
druk ctrl alt del om in te loggen , geen w8woord of niks , en , het staat erbij wat je moet doen .. :s26 juli 2007 20:06 -
sjz[quote=77223]
Ik begrijp je niet helemaal...
Hoe dan ook, dat is een screenshot van hetgeen ik hoop te bekomen na het toepassen van deze tweak, hetgeen me niet lukt omdat "control userpassword1/2" niet bij mij wilt werken. :s
Hoe dan ook, als het me zou lukken, zal ik w?l een paswoord moeten ingeven en kan ik er overigens voor zorgen dat ik niet automatisch ingelogd wordt, kan ik dus ineens dat 2de, overbodige account verwijderen.
EDIT: Probleem is opgelost! Ik heb thans niet anders gedaan. :s Ik start zojuist de laptop op, dacht: ik probeer het nog een keer, ga naar "Run..." en de tekst "control userpassword1" staat er nog in, blijkbaar had Windows dat onthouden, dus ik druk gewoon op "ok" en hupsakee, het venstertje springt open! :s Najah, probleem is dus enkel opgelost. Het enige dat "nieuw" is, waren enkele Windows-updates, maar ik kan me niet voorstellen dat zij de oplossing voor dit probleem waren.26 juli 2007 20:10 -
dvfik heb da ook geprobeerd op met mijn desktop een rap was dat de eerste dag werkt het goed
ik vond da hij trager was dus wou ik da afsluiten ik kon er niet meer ingaan ik was geen computer beheerder
was is da hier ik kon eigenlijk niks niks meer alleen in mijn documenten en geinstalleerde spelletjes spelen
zelf iets installeren kon ik niet
ik heb dan op mijn account gezeten en gezocht gezocht en opeen was dat weg
ik doe da nooit meer echt waar slecht ervaring
misschien heb ik op iets geklikt dat ik niet mocht maar toch ik blijf daar uit27 juli 2007 11:54