Yo ik heb de tweak van deze site uitgevoerd, door de DLL bestanden te verwijderen, maar is dit wel een goeie zet? Want als is de computer opstart krijg ik een error met: Load DLL failed!
UUhm heb je hem precies uitgevoerd zoals daar staat? Als deze melding blijft kan je ook gewoon DWORD-waarde AlwaysUnloadDLL verwijderen. Je hebt de waarde wel 1 geven enzo h?;)
28 juli 2007 10:13
danox!
Ik ben het even na aant kijken, maar ik kan uninstall er niet bij zien, de laatste stap is naar uninstall gaan en de naam veranderen enzo, maar die staat er opeens niet meer bij. :S
Onder CurrentVersions staat alleen Explorer.
28 juli 2007 10:40
raymus
Je doet het ook fout!! Je moet naar HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Unistall\
Dus eerst HKEY_LOCAL_MACHINE daarna HKEY_LOCAL_MACHINE\Software daarna
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft daarna HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows en dan pas HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Unistall\
28 juli 2007 11:26
dvf
ik heb dat ook gehad maar ik heb het via een updat van windows xp voor gehad ik heb gewoon een herstelpunt van 2weken geleden gedaan en het is weg probeer het ook zou eens misschien help het
28 juli 2007 11:26
danox!
Dus rechtermuisknop op Uninstall-nieuw-Dwordwaarde en dan dit dus?
28 juli 2007 11:57
raymus
jazekers is correct;)maar heb je die ene die fout gegaan is al verwijdert?
28 juli 2007 12:12
danox!
Nee.. moet ik het dan even verwijderen en dan weer opnieuw doen, kan dat geen kwaad?:P