Yo tw'ers ik heb vandaag firefox geinstalleerd, maar ik ben er nog niet zo handig mee.
Kan iemand mij vertellen waarom de pagina's er lelijk uitzien nu en hoe ik mijn geschiedenis kan verwijderen?
Edit: Dat van die geschiedenis is inmiddels opgelost door te surfen op google, moet ik in het vervolg eerder doen. :P
28 juli 2007 09:16
masterwillems
heb je flash plugins gedownload? en al het andere wat je normaal gesproken gebruikt in IE?
voor het verweideren van je geschiedenis moet je de volgende stappen doen:
Extra->opties->Privacy
als je daar bent dan staat er ongeveer onderaan "Prive gegevens" daar staat ook "instellingen" klik op instellingen en vink "Navigatie geschiedenis" aan.(als je nog iets anders wilt verweideren moet je dat daar ook aanvingen)
klik op ok en onder "instellingen" staat "nu wissen" klik daar op en je geschiedenis is gewist.
28 juli 2007 09:24
danox!
Zijn er flash plugins voor firefox?
28 juli 2007 09:27
masterwillems
ja als je op een site komt waar je flash nodig hebt krijg je automaties een geel balkje te zien klik daar op en dan gaat hij hem downloaden...als het niet lukt om hem te downloaden word je doorgewezen naar een site waar je het vanaf download (handmatig dus) en zelf installeert (hiervoor moet je uiteraart eerst Firefox weg klikken)
28 juli 2007 09:32
danox!
Nu heb ik weer een probleem, kheb een filmpje gedownload van ong, 20 minuten en nu heet het filmpje index.php en kan ik het niet openen :S.
28 juli 2007 09:35
masterwillems
je kon ook opslaan als doen neem ik aan?
28 juli 2007 09:37
danox!
Ja dat heb ik gedaan.. :S
28 juli 2007 09:39
masterwillems
doe het dan nog eens en kijk en hoe je het opslaat :P
28 juli 2007 09:49
raymus
OOwh verkeeerde topic:P
28 juli 2007 10:09
sjz
Kan je de topictitel misschien even aanpassen? "Mozilla Firefox" ;)
Pagina's worden niet goed weergeven, kan je hier even uitgebreider op in gaan? Desnoods maak je even een screenshot, dan hoef je het niet nauwkeurig te beschrijven.