Paarse en groene lijnen in video
augustus 2007
-
swiertjeHallo,
Als ik een filmpje wil bekijken dan krijg ik allemaal paarse en groene verticale lijnen.. Hoe kan dat? Ik hoor wel geluid maar ik zie alleen maar paarse en groene lijnen :S.
Bij filmpjes van youtube en Google doen ze het gewoon alleen deze doen het niet.
Bijvoorbeeld bij deze video:
http://msnnl.starlounge.com/article.cfm?articleID=8186
----------------------------------------------------------------------------
P.S: Die video zou mischien niet zo boeiend zijn, maar het gaat erom dat zo'n soort video het niet doet ;)01 augustus 2007 21:01 -
vosrubenWelke WMP versie gebruik je?
Staan de instellingen goed?01 augustus 2007 21:09 -
swiertjeIk gebruik versie 11
Naar welke instellingen zou ik moeten kijken dan?01 augustus 2007 21:19 -
leviathanBlijkbaar zijn je codec's niet in orde. Zoek maar eens een codec pack op, over de kwaliteit van de verschillende packs zijn de meningen verdeeld dus een paar vergelijken en voor jezelfs de beste kiezen is nooit verkeerd. Voorbeelden zijn het k-lite codec pack, of het cccp-codec pack.01 augustus 2007 23:59
-
pim1502ik raad je het k-lite codec pack aan.. deze bevalt super goed.. bij iedereen met problemen installeer ik deze.. ik raad trouwens ook aan om ook ff je wmp op updates te late zoeken voor de laatste versie02 augustus 2007 00:08
-
easyboarderInderdaad. k-lite. Ik heb hem 1x hoeven te installeren, en ik kon er alles probleemloos mee afspelen.
Een LINKJE zou daarom wel handig zijn02 augustus 2007 08:09