Het heeft misschien veel van je gekost:P Maar het is wel de veiligste en makkelijkste/simpelste oplossing.
Een externe harde schijf is idd handig. Ik werk al jaren met zo'n ding en ik gebruik die om al mijn data op te zetten, muziek en documenten enzo.
Het voordeel is dat als ik herinstalleer ik alleen mijn programma's hoef te herinstalleren en te herconfigureren en verder niks.
Ik doe dit ook met de gedachte, als er brand uitbreekt ruk ik dat ding los en als het voorbij is zet ik het op mijn nieuwe PC. Tenslotte kan je met een PC niet echt de deur uitrennen vanwege brand en daar komt bij dat als er iets brand dat het waarschijnlijk de PC zelf is:P
03 augustus 2007 00:01
blacksorcerer
Had je ook al eens geprobeerd gewoon de kaartlezer los te maken binnenin de pc (zit standaard gewoon op 1 van de interne USB-aansluitingen op je mobo) ?
Als het goed is zou hij dan ook gewoon naar je C: moeten zijn gegaan omdat eerdere letters niet bestaan.
[color=gray](je probleem is opgelost, maar ik ben zelf benieuwd of dat in de praktijk ook werkte)[/color]
03 augustus 2007 09:16
sjz
Mijn cardreader zit denk ik niet op een interne usb-aansluiting, dat is een kabeltje dat op allerlei pinnetjes is aangesloten, ik geloof dat deze jumpers heten?
Ik had dat in elk geval inderdaad geprobeerd, maar geen succes... Eerst begon BIOS te klagen omdat de cardreader verdwenen was (dit was snel opgelost door even snel terug te rebooten), en eenmaal in Windows had elke partitie zijn gewone driveletter behouden. :| (ondanks dat de cardreader "stations" nu weg waren)
Ik had dan geprobeerd via Norton Partition Magic mijn volume van I naar C te brengen, gezien C nu wel vrij gekomen was, aangezien dit niet meer in gebruik werd genomen door een cardreader "station".