Torrent bestand
augustus 2007
-
vosrubenHallo Tweakers,
Weet iemand hoe je een torrent bestand maakt?
Ik wil geen torrent bestanden maken voor illegale praktijken, Maar voor muziek files.
En omdat in Nederland het mag of films en muxiek op het internet te zetten, is dit dus mijn vraag.
Maar weet iemand hoe je een Torrent bestand maakt?
Of je er programma?s voor nodig hebt?
of wathever.
Alvast bedankt!
~~Vosruben~~05 augustus 2007 18:37 -
lorre851Als je een torrent bestand wilt maken, moet je eerst en vooral een tracker hebben. Die vind je op http://www.torrentbox.com/ . Je moet juist een account aanmaken en je hebt een tracker! (weet niet of dit gratis is)
Verder heb je juist nog het bestand nodig. En ?Torrent. Een torrent maak je aan door bovenaan - links op het knopje 'create torrent' te drukken.05 augustus 2007 18:50 -
leviathanAls je even snel door de functies van je torrentprogramma gebladerd had, had je het toch vast wel gevonden?05 augustus 2007 18:55
-
nickje kan dat ook met het programma torrent zelf
05 augustus 2007 18:56 -
vosrubenMaar ik heb Ares, en daarmee kan dat volgens mij niet.05 augustus 2007 18:57
-
sjz[quote=78813]
Zoals iedereen dus al zei... :-# ;)
Let er aub wel op dat je een torrent die je aanmaakt en wilt delen met anderen, je zelf nog moet seeden, anders kunnen anderen dat niet downloaden (of toch niet compleet), althans, voor zover ik toch weet. (A)
EDIT: Als het met Ares niet lukt, download je een ander waarmee het wel lukt, bv. ?Torrent. ;)05 augustus 2007 18:58