Al eens via e-mail contact opgenomen met HP? Die weten het meestal wel op te lossen. HP Support
08 augustus 2007 12:44
koenh
ik heb nog steeds geen Werkende printer dus als iemand nog iets weet vertel dan maar.
13 augustus 2007 13:42
arjan_sa
probeer eens met vista cd erin..
Ik had hetzelfde probleem met een usb stick.
Na Fresh install van Vista had ik de CD erin laten zitten en toen vond'ie 'm meteen(weet niet of 't aan cd lag of aan install)...
Zelf gebruik ik ook een hp printer en ik heb even gezocht in de lijst met drivers voor HP en de joune staat er bij mij bij...
als dat niet lukt, al geprobeerd via Apparaatbeheer, hardware toevoegen en dan handmatig uit een lijst selecteren?
Dus Handmatig zoeken naar Fabrikant (HP) En je printer, Deskjet 710C
Afbeelding daarvan:
13 augustus 2007 14:21
koenh
nou met die vista cd kan ik proberen maar met die apparaat beheer had ik al LANG uitgeprobeerd
13 augustus 2007 17:51
raymus
Nou koen ik wil niet veel zeggen maar we zijn hier om je te helpen en niet om ruzie met je te maken.. Dus vind ik het wel prettig als je een beetje rustiger antwoord..
13 augustus 2007 18:07
koenh
o Sorry maar je moet me antwoord niet te Druk opvatte :P soms heb ik dat maar dan moet je dat gewoon rustig lezen :P
Zal er voortaan opletten raymus :P
13 augustus 2007 18:15
erwin_w
Koenh, ik heb nog even deze topic doorgelezen maar ik lees nergens of je al gecontroleerd had of de LPT defect is of uitgeschakeld is in de BIOS (of andere protocol selecteren)
Dat heb ik nog nergens kunnen uithalen.
13 augustus 2007 18:17
sjz
[quote=80588]
Maar waarom werkt die dan niet? :s Apparaatbeheer zou de juiste driver installeren enz. Wat gaat er dan precies fout?
Als je de printer aanzet, krijg je dan van die ballons van "nieuwe hardware gevonden" enz? Zoja, laat die dan op die manier eens achter de drivers IN Windows zoeken...