alles is traag
augustus 2007
-
nickik heb een bootskin die 8 keers laad (normaal dus) maar dan heb ik bijna een goede 25s zwart beeld dan komt mijn logon dan klik ik daarop en dan moet ik nog een 35s wachten dan krijg ik mijn bureaublad en dan moet ik nog tussen de 15s en de 30s wachten tegen dat mijn windows startbalk laad en dan gaat mijn pc weer normaal. wat moet ik doen voor hem een beetje rapper te maken. ik wil hem niet formateren wat als die is opgestart merkt die goed mijn beesje. ik heb gescant op virussen met avast en met nod 32 en gescant op spyware met windows defender en uniblabe gescant op adaware met ad-aware pro.06 augustus 2007 11:32
-
sparkyGa eens even in de startup kijken of er geen onnodige programma's opstarten.
Is het een zelf-toegevoegde bootscreen of die van Windows?
al eens geproberet met Bootvis te werken?!06 augustus 2007 11:35 -
simon8400Startup --> Uitvoeren --> msconfig --> Opstarten
Bootvis kun je hier downloaden: http://www.evonet.be/~wittevro/wickit/bootvis.zip
Wel eerst de handleiding eens lezen !06 augustus 2007 11:50 -
raymusHier heb je het ook al een keer vaker over gehad:S En alstublieft gebruik de volgende keer hoofdletters.. Kijk in dit topic Dus ga de volgende keer alstublieft verder in een ouder topic want zo onstaan er onodig veel topics..06 augustus 2007 11:56
-
simon8400Wel , dat zat ik nou ook te denken :s
En iemand heeft je trouwens al hulp gegeven , je mag niet ' bumpen ' maar je oude topic weer bovenhalen is geen bump hoor.
Mss ook eens defragmenteren en register cleanen ?06 augustus 2007 12:02 -
nickdank u opgelost
slotje aub
07 augustus 2007 11:24