ik zou graag willen dat outlook 2003 automatisch opstart, als ik mijn computer opstart.
ik heb al bij instelling van outlook gekeken en vind niks.
weet iemand dat hoe ik het moet instellen
Of klik op Start > Alle Programma's > Microsoft Office > Rechtermuisklik Microsoft Office Outlook 2003
> Kopieeren > Klik weer op Start > Alle Programma's > Rechtermuiknop Opstarten > Openen > Plakken
07 augustus 2007 18:34
dvf
ok? ik zal het eens proberen
07 augustus 2007 18:34
michelvandijk
kan ??k ja ..:)
07 augustus 2007 18:40
dvf
het is gelukt
(maar da is normaal dat hij nu trager is
07 augustus 2007 18:50
masterwillems
ja want hij moet nu een extra programma opstarten...zelf heb ik het liefst zo min mogelijk (heb alleen me toetsenbord drivers, video drivers, en me mc afee zodat hij wat sneller opstart.
07 augustus 2007 19:02
dvf
ja ik weet het, ik wil ook zou weinig mogelijk
maar ik weet niet wat ik mag uitschakelen via uitvoeren
en sommige programma mag ik niet uitschakelen of ze werken slechter
en outlook zou ik graag hebben omdat ik veel email krijg
weet je soms hoe ik kan zien wat uitgeschakeld mag worden en wat niet via
uitvoeren; msconfig; opstarten
07 augustus 2007 19:05
masterwillems
in princiepe kan je alles uitschakelen wat je ziet als je uitvoeren->msconfig->opstarten doet want dat zijn allemaal andere programma's als je echt alleen windows wilt opstarten dan haal je daar alle vinkjes weg maar dan moet je dus nogwel handmatig je virus scanner enz opstarten.
wat ook helpt is zo min mogelijk snelkopelingen op het bureaublad gebruiken aangezien hij daar allemaal de root van moet vinden wat ook weer tijd kost.
07 augustus 2007 19:10
dvf
ah ok?
dus eigenlijk alles ik met uitvoeren alles uitschakel (schakel ik niks uit windows uit)
07 augustus 2007 19:12
masterwillems
nee aangezien windows zelf de bestanden te belangrijk vind en jij mag niet bepalen wat er mee gebeurt.