Ik wil graag zelf een visual style maken voor windows xp maar daarbij heb ik wat vraagjes.
-is het mogelijk alles zelf te maken, dus niet met behulp van een stylebuilder ofzo.
-is het mogelijk hem compatibel te maken met windowblinds & misschien ook transparante taakbalk erin te maken
-is paint shop pro 11 hiervoor geschikt of kan ik beter photoshop gebruiken?
-wat raden voor programmas raden jullie aan voor het programeren/stylen?
-& last but not least, waar moet ik beginnen, bij stylen, of programeren?
08 augustus 2007 02:27
easyboarder
Waarom zou je hem compatibel willen hebben met WindowsblindS? Het is toch veel handiger om er gewoon op te dubbelklikken en klaar?
08 augustus 2007 08:20
masterwillems
1. ja het is mogelijk.
2. ik weet niet zeker of je hem met stylebuilder compatible kan maken voor WB moet je zelf ff uitzoeken.
3. ja Paint shop pro photo 11 is hiervoor geschikt.
4. stylen doe je toch in psp11? en programeren in style builder?
5. eerst stylen dan heb je namelijk alle plaatjes die je wild gebruiken.
08 augustus 2007 09:49
mattnl
[code]-is het mogelijk alles zelf te maken, dus niet met behulp van een stylebuilder ofzo.
-is het mogelijk hem compatibel te maken met windowblinds & misschien ook transparante taakbalk erin te maken
-is paint shop pro 11 hiervoor geschikt of kan ik beter photoshop gebruiken?
-wat raden voor programmas raden jullie aan voor het programeren/stylen?
-& last but not least, waar moet ik beginnen, bij stylen, of programeren? [/code]
1. Ja dat kan.
2. Dat weet ik niet, maar voor die transparante taakbalk moet je bij photoshop gewoon de opacity omlaag gooien.
3. Photoshop is beter voor dat soort dingen.
4. Photoshop en een styling programma.
& last but not least. Stylen, want dan kan je eerst zien wat je wil programmeren, dat gaat moeilijk h?, niks programmeren:P.
08 augustus 2007 10:00
luccey
ik heb het wel is geprobeerd met dit style-programma'tje:
Mattnl waarom zeg je dat photoshop beter zou zijn? ja de kwaliteit van photoshop is beter maar als hij als paint shop pro photo 11 heeft kan hij die net zo goed gebruiken.
08 augustus 2007 10:08
joostjah
[quote=79220]
Omdat photoshop fijner is ;)
08 augustus 2007 10:24
masterwillems
photoshop werkt helemaal niet fijner tis juist moeilijker. de interface van paint shop pro is altijd al makkelijker te leren geweest omdat het veel meer op het windows interface lijkt.
08 augustus 2007 10:32
andredrummer
Jongens even terug ON-topic,
Het gaat er in iedergeval om dat het wel wil met paint shop pro EN met photoshop.
08 augustus 2007 10:39
jorditjuh92
ik zou zelf ook wel een eigen thema maken, ik weet dat het warschijnlijk erg lang zal duren.
Ik zelf heb photoshop cs2 en kan er redelijk goed mee opweg maar als ik bijv. een taakbalk zou maken dan moet ik zowiezo scripts maken, nou weet ik zelf vrij weinig vn scripts, maar welk programma kan ik daar dan voor gebruiken.
alvast bedankt...grtzz