Ik wil dus het beeld groter maken maar ik kan niet groter dan 1024?768 (of 786 :S) Is er een manier om hem groter te maken?
Alvast bedankt!
08 augustus 2007 20:37
riege
Ik weet het ook niet, bij mij ligt het aan de drivers die geinstalleerd zijn. Misschien even nieuwe drivers voor je videokaart downloaden?
08 augustus 2007 20:41
sjz
Zou je alsjeblieft je Hardware-profiel willen invullen, desnoods met hulp van Everest zodat ik deze vraag niet hoef te stellen:
Hoeveel inches is je beeldscherm?
08 augustus 2007 20:43
luccey
bureaublad --> rechtermuisknop --> eigenschappen --> tabblad instellingen --> daar kan je je resolutie vergroten
08 augustus 2007 20:49
erwin_w
Mochten de drivers de oplossing niet kunnen bieden gebruik dan eens het programma Powerstrip, hiermee kan je resoluties aan de videodrivers toevoegen zodat het beeld wel correct wordt weergegeven.
08 augustus 2007 21:47
masterwillems
ja maar als hij een 15" beeldscherm heeft heb je er alsnog weinig aan (als het een lcd/tft is) aangezien die toch niet hoger gaan.
08 augustus 2007 22:24
erwin_w
Klopt, maar helaas is nergens aangegeven hoe groot zijn schermpje is, blijft dus gissen.
Is ook een optie wat ik geef, moet hij zelf even bekijken of hij dit kan gebruiken of niet.
15" heeft niet zoveel opties m.b.t. de resolutie, klopt helemaal
08 augustus 2007 22:53
masterwillems
of hij zou een CRT 15" moeten hebben dan maakt het volgensmij weinig uit en kan je elke resolutie kiezen die je wild.
08 augustus 2007 22:55
erwin_w
Als Stifmeistah nu eens een antwoord zou geven op enkele vragen hier en/of zijn profiel in zou vullen zouden we hier nu niet hoeven te gissen wat zijn schermgrootte zou zijn.
Lijkt mij dat we tot die tijd beter even kunnen wachten met antwoord geven.