-
dvf
XP werkt toch goed waarom moet dan nog een SP3 uitkomen
09 augustus 2007 14:49
-
luccey
miss om het n?g beter te maken ;)
ik ben wel blij dat het komt
09 augustus 2007 14:55
-
sjz
Besturingssystemen bevatten altijd talloze lekken en noem maar op, vandaar.
Koos bewust voor "OS" gezien het hetzelfde verhaal is voor zowel Linux als OS X.
09 augustus 2007 14:55
-
dvf
maar ik snap het gewoon niet het is voor xp normaal als ze een nieuwe windows uit hebben (vista) doen ze weining voor de voorganger (xp)
ik ben toch wel benieuwd wat er beter zal worden want ik heb nog altijd vista niet maar zou wel graag hebben maar moet nog w8 van mijn vader maar als de SP3 voor xp uitkomt ga ik nog een tijdje w8 peis ik
09 augustus 2007 14:57
-
sjz
[quote]maar ik snap het gewoon niet het is voor xp normaal als ze een nieuwe windows uit hebben (vista) doen ze weining voor de voorganger (xp)[/quote]
Ze zijn verplicht updates uit te brengen voor XP totdat het OS 'verjaard'.
Btw, kijk eens naar de Win2000 en XP... Win2000 heeft 4 SP's gekregen h?, en toen was XP ook al een tijdje uit. ;)
09 augustus 2007 15:00
-
dvf
ah da wist ik nie
09 augustus 2007 15:03
-
andredrummer
Er zouden wel weer allemaal trucjes voor illegale software bijkomen en veiligheid en zo. het zou mij niets verbazen als er straks ook een AUC komt voor xp ofzo. Nou, mij niet gezien, dan maar liever nog een tijdje SP2!
09 augustus 2007 15:05
-
dvf
maar normaal ging SP3 voor vista uit zijn maar het is nie gebeurt
(dus ik denkt dat we wel nog een tijdje kunnen w8)
09 augustus 2007 15:10
-
leviathan
Ik wacht altijd een tijdje eerst met de servicepacks totdat ook daar weer de nodige fouten uitgevist zijn. En bijvoorbeeld er weer een nieuwe uxtheme patcher uitgebracht is, want die standaard windows skins zijn ook zo slecht voor mn humeur. Zo draai ik nog steeds op XP pro x64 sp1 (sp2 is sinds mei 2007 uit). Maar toen ik dat uitprobeerde schrok ik van mn trage boot en er was ook geen uxtheme beschikbaar, waarna ik dus dezelfde dag nog een rollback had gedaan.
09 augustus 2007 15:54
-
sjz
[quote]maar normaal ging SP3 voor vista uit zijn maar het is nie gebeurt[/quote]
Ehm, laat Microsoft eerst nog maar SP1 voor Vista verder afwerken. :p
09 augustus 2007 16:07
-
sparky
Ik vraag het me ook af waarom ze het doen.
Misschien stoppen ze er wel iets in om mensen te lokken voor Vista ofzo.
VAn Microsoft kan je vanalles verwachten.
09 augustus 2007 17:20
-
leviathan
Nee, gewoon omdat er een datum staat vastgesteld tot wanneer XP supported blijft, en daarbij hoort dus ook het up-to-date houden.
09 augustus 2007 17:30
-
stifmeistah
Leuk, SP3=D Ik heb Pre-Release Beta via torrent :P Als ik dat hier mag zeggen :$
09 augustus 2007 17:35
-
leviathan
Dus je bent van plan je windows om zeep te helpen? Het is zwaar af te raden om nou al op een beta service pack te gaan draaien, het zal je meer kwaad dan goed doen.
09 augustus 2007 17:37
-
stifmeistah
Maar ik heb hem alleen gevonden ik heb hem nog niet geinstalleerd ofsow :S
09 augustus 2007 17:38
-
leviathan
Ja, maar waarom iets downloaden als je het toch niet gaat gebruiken?
09 augustus 2007 17:39
-
dvf
ik ga nog w8 als het uit gekomen is en dan zien wat de meningen zijn van de mensen
(maar denk ook dat er is in zit voor naar vista te lokken)
09 augustus 2007 17:41
-
sjz
[quote=79598]
Zoals Leviathan al erg duidelijk maakt, installeer het niet, de kans is te groot dat je je systeem om zeep helpt. Niet alleen omdat het een b?ta is, maar ook op de manier waarop je het gedownload hebt (torrent). Ik vertrouw Torrents op legaal gebied namelijk niet. Als je deze b?ta dan toch wilt installeren, ga hem dan van Microsoft afhalen (of is ie nog niet voor het publiek?)
09 augustus 2007 17:45
-
dvf
ik denkt dat het nog niet voor publiek is hij kwam toch eind dit jaar uit
09 augustus 2007 18:13
-
sjz
Lees nou aub het artikel.
[quote]De definitieve update wordt nog steeds in de eerste helft van volgend jaar verwacht.[/quote]
en:
[quote]Eind mei stelde Microsoft in een persbericht echter dat SP3 "ergens later dit jaar" verstuurd ging worden. Het bedrijf verklaarde later dat dit een typfout was. Maar volgens een van Foleys bronnen doelt het client-team er inderdaad op om XP SP3 dit jaar de deur uit te krijgen. We zullen het zien.[/quote]
M.a.w. er gaan geruchten dat ze het dit jaar nog willen leveren, maar officieel staat het vast voor volgend jaar.
09 augustus 2007 20:14
-
unknown
ik geloof die uitkomsten van microsoft niet meer
de datums worden altijd wel verzet. en we moeten maar wachten wanneer iets uitkomt.
09 augustus 2007 21:07
-
sparky
Klopt.
Kijk nu naar de bouw van vista.
Ze zijn er uitiendelijk geraakt met een aantal jaar vertraging.
Als zij nou eens leren inschatten en kijken hoe het vordert.
Wedden dat de eerste patchtuesday weer een fixing voor XP SP3 zal brengen?!
09 augustus 2007 21:13
-
louwrens
deze dinsdag al? rofl
09 augustus 2007 21:14
-
dvf
[quote=79663]
ik geloof die datum's ook niet meer
09 augustus 2007 21:38
-
raymus
Nou ik zal hem ckers even instaleren als die voledig uit komt.. Maar waar ik nog meer op sta te wachten is sp1 voor vista.. Want dat is toch echt nog wel een geitenkaas.. (hoewel dit al een beetje verholpen is door die updates enzo) Maar nog..
09 augustus 2007 23:40
-
keitaro
Hmmm...
Ben ik blij dat ik over ga stappen naar een Mac XD
10 augustus 2007 02:23
-
dvf
[quote=79709]
waarom
10 augustus 2007 10:21
-
keitaro
[quote=79722]
Die doe steeds meer in de foto grafische wereld. Ik draai puur op Windows omdat ik heeeeeeel soms een spelletje speel. Verder draai ik atm op Linux fulltime. Ik vind dat Windows bij mij heeft afgedaan. Ben alle errors wel zat...
En ben laatst in de Apple store geweest, Mac is echt gewoon mega prachtig en wil ik wel mee gaan expirimenteren.
10 augustus 2007 11:18
-
louwrens
Errors?
krijg bijna niks:P tenzij ik iets sloop:P
10 augustus 2007 11:19
-
keitaro
[quote=79737]
Maar ik sloop veel software matig ^^
Regedit staat bij mij bijna altijd standaard open XD
En de manieren hoe Mac beweegt, zo soepel, Kan vista nog wat van leren XD
Mijn mening!
10 augustus 2007 11:20
-
riege
Nou om de errors hoef je het niet te doen hoor :P
Bij ons op school heb ik in 1 uur tijd de mac 2x gemold, ik denk dat elke OS wel bugs en errors heeft en dat het altijd wel zo zal blijven.
Ze zeggen dat een mac beter is in Video enzo maar ik vraag me toch af hoeveel je daar van merkt.
Ik blijf het zolang maar lekker Windows XP sp2 gebruiken en als sp3 uit is en de andere mensen vinden dat het goed bevalt stap ik ook over naar sp3.
10 augustus 2007 11:36
-
keitaro
Mja tuurlijk, ieder OS heeft wel kuren. Maar ik heb nu kleine 8 jaar naar Windows zitten staren. De dingen die ik wil kan op adnere Osen ook. Wrom dan bij Windows blijven hangen XD
Daarbij, de splinternieuwe iMac's zien er wel erg gaaf uit (l)
10 augustus 2007 12:09
-
rubenus
Maar zijn ook duurder :P
10 augustus 2007 12:33
-
leviathan
Ik hoop dat de populariteit van Linux flink blijft groeien en er dus veel meer bedrijven zich in Linux gaan verdiepen zodat er veel meer compatible mee raakt, dan stap ik over.
10 augustus 2007 12:42
-
sjz
Voor ondersteuning e.d. zou dat inderdaad erg handig zijn voor Linux. Gelukkig zijn er ook al enkele bedrijven ?n gemeentes die hun pc's op Linux hebben draaien. Het helpt Linux ook wat aan naambekendheid vanwege servers, er zijn zoveel Linux-servers en eig. maar ?rg weinig Windows-servers.
Ben in elk geval zelf een trouwe Linux-gebruiker (Kubuntu x64). Mocht het zelfs betalend zijn geweest, was ik het zo legaal gaan kopen. Windows daarentegen... Wel, af en toe is in booten om mensen vooruit te helpen (o.a. op dit forum) en om een game te spelen (voorlopig nog geen geld voor Cedega, software voor Linux dat de meeste Windows-games kan draaien).
10 augustus 2007 12:59
-
keitaro
Ik heb Cedega software aan de praat gekregen, werkt echt fantastisch
Ik vind Linux geweldig werken. En hun servers zijn ook erg goed.
Maar SJ, wat je zegt over 'erg weinig Windows servers'
Daar zit je gigantisch mis!!! Zelfs het Amsterdam Data Exchange server, of het nieuwe project; De LOFAR werken allemaal op Windows Only, geen Linux of niks. eind 2006 was er meeting dat er 91% van alle servers in NL *bedrijfs servers dus, niet home made* Windows servers waren!
10 augustus 2007 13:31
-
sjz
Ow. :o Ik dacht dat er m??r Linux-servers waren dan Windows-servers. :s Dan zat ik er idd naast.
10 augustus 2007 13:33