XP werkt toch goed waarom moet dan nog een SP3 uitkomen
09 augustus 2007 14:49
luccey
miss om het n?g beter te maken ;)
ik ben wel blij dat het komt
09 augustus 2007 14:55
sjz
Besturingssystemen bevatten altijd talloze lekken en noem maar op, vandaar.
Koos bewust voor "OS" gezien het hetzelfde verhaal is voor zowel Linux als OS X.
09 augustus 2007 14:55
dvf
maar ik snap het gewoon niet het is voor xp normaal als ze een nieuwe windows uit hebben (vista) doen ze weining voor de voorganger (xp)
ik ben toch wel benieuwd wat er beter zal worden want ik heb nog altijd vista niet maar zou wel graag hebben maar moet nog w8 van mijn vader maar als de SP3 voor xp uitkomt ga ik nog een tijdje w8 peis ik
09 augustus 2007 14:57
sjz
[quote]maar ik snap het gewoon niet het is voor xp normaal als ze een nieuwe windows uit hebben (vista) doen ze weining voor de voorganger (xp)[/quote]
Ze zijn verplicht updates uit te brengen voor XP totdat het OS 'verjaard'.
Btw, kijk eens naar de Win2000 en XP... Win2000 heeft 4 SP's gekregen h?, en toen was XP ook al een tijdje uit. ;)
09 augustus 2007 15:00
dvf
ah da wist ik nie
09 augustus 2007 15:03
andredrummer
Er zouden wel weer allemaal trucjes voor illegale software bijkomen en veiligheid en zo. het zou mij niets verbazen als er straks ook een AUC komt voor xp ofzo. Nou, mij niet gezien, dan maar liever nog een tijdje SP2!
09 augustus 2007 15:05
dvf
maar normaal ging SP3 voor vista uit zijn maar het is nie gebeurt
(dus ik denkt dat we wel nog een tijdje kunnen w8)
09 augustus 2007 15:10
leviathan
Ik wacht altijd een tijdje eerst met de servicepacks totdat ook daar weer de nodige fouten uitgevist zijn. En bijvoorbeeld er weer een nieuwe uxtheme patcher uitgebracht is, want die standaard windows skins zijn ook zo slecht voor mn humeur. Zo draai ik nog steeds op XP pro x64 sp1 (sp2 is sinds mei 2007 uit). Maar toen ik dat uitprobeerde schrok ik van mn trage boot en er was ook geen uxtheme beschikbaar, waarna ik dus dezelfde dag nog een rollback had gedaan.
09 augustus 2007 15:54
sjz
[quote]maar normaal ging SP3 voor vista uit zijn maar het is nie gebeurt[/quote]
Ehm, laat Microsoft eerst nog maar SP1 voor Vista verder afwerken. :p